هر یک از نمایندگی هایی که فروش اقساطی ایران خودرو را بر عهده دارند به خوبی در مورد شرایط و نکاتی که کمپانی به نمایندگی ‌ها اعلام می ‌نماید آگاهی لازم را به دست می آورند. آرشا خودرو به عنوان یکی از نمایندگی های زیر نظر کمپانی ایران خودرو قادر است قیمت و هزینه استانداردی را که کمپانی اعلام می کند را به مشتری ارائه دهد. در این صورت مشتری انواع خودرو هایی که در هردوره آغاز خدمات فروش اقساطی ایران خودرو در سایت آرشا خودرو گذاشته شده است را مشاهده می نماید. مشتری قادر است قیمت خودروها را با موجودی که در اختیار دارد بررسی کند  تا یکی از انواع خودرو های تولیدی ایران خودرو را از نمایندگی آرشا خودرو به صورت قسطی خریداری کند.

اگر شما می‌ خواهید بهترین نمایندگی فروش اقساطی ایران خودرو را انتخاب کنید باید شرایطی که نمایندگی برای اجرای عملیات فروش می کند را زیر نظر داشته باشید. برخی از نمایندگی هایی که می خواهند فروش اقساطی ایران خودرو را  دریافت کنند امکان دارد به صورت قانونی اقدامات لازم را انجام ندهند. در این صورت کمپانی تولیدی ایران خودرو را به آنها نمایندگی ارائه نمی ‌دهد. آرشا خودرو به عنوان نمایندگی که فروش اقساطی ایران خودرو و بسیاری از کمپانی های تولیدی دیگر را بر عهده دارد قادر است شرایط آسانی را جهت خرید خودرو برای مشتری فراهم کند. شما می توانید برای خرید اقساطی ایران خودرو وارد سایت آرشا خودرو شده و یکی از انواع خودروهای قسطی را انتخاب کرده و خریداری نمایید.

در صورتی که شما می‌ خواهید از آرشا خودرو به عنوان بهترین نمایندگی فروش اقساطی ایران خودرو یکی از انواع خودرو های تولیدی را خریداری کنید بادی با ویژگی های این نمایندگی آشنایی داشته باشید. بهتر بدانید که هر یک از نمایندگی های زیر نظر کمپانی ویژگی ها و مشخصات استاندارد و مشخص شده ای را نیاز است رعایت کنند.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 253
نمایش همه
علاقه مندی ها ()