نایلون استرچ یکی از پلاستیک های کاربردی جهت امور بسته بندی محسوب می شود. کاربرد نایلون استرچ علاوه بر مصارف صنعتی، برای مصارف خانگی نیز مشاهده می شود. در واقع در بسته بندی و ابعاد کوچک صورت می گیرد. این در حالی است که فروش نایلون استرچ صنعتی با متراژ بلند و رول های بزرگ صورت می گیرد. کارخانجات تولیدکننده جهت تأمین نایلون بسته بندی می توانند نایلون استرچ مورد نیاز خود را به واسطۀ شرکت تولید کننده با قیمت ارزان تأمین کنند. 

شرکت دریا پلاستیک دارای سابقۀ فعالیت طولانی مدت در حوزۀ تولید و پخش انواع پلاستیک صنعتی مرغوب چون فیلم استرچ، نایلون حبابدار، نایلون شیرینگ، نایلون عریض و غیره در سرتاسر کشور می باشد.

فروش رول نایلون استرچ و کاربرد آن

هانطور که گفته شد، فروش نایلون استرچ به صورت رولی است. این نوع نایلون شفاف است و حالت چسبندگی دارد و به سهولت می توان از آن، جهت بسته بندی وسایل مختلف استفاده نمود. لذا کاربرد پلاستیک استرچ را در محیط خانه و همچنین صنایع مختلف مشاهده کرده اید. خرید پلاستیک استرچ پالت بند برای برخی از مشاغل لازم است. در این صورت می توانند در مدت زمان کوتاهی حجم زیادی کالا را بسته بندی نموده و بدین وسیله در زمان و هزینه های حمل و نقل صرفه جویی نمود.

امروزه خیلی از افراد نیازمند به خرید نایلون استرچ و خرید نایلون حبابدار هستند که به واسطۀ آن بتوانند کالاها را از نفوذ رطوبت و گرد و غبار ایمن نگه دارند. صنعت تولید نایلون های صنعتی چون فیلم استرچ رونق یافته است چون از مواد اولیۀ درجه یک استفاده می شود.

شرکت دریا پلاستیک با تهیۀ مواد اولیۀ مرغوب توانسته موفق به تولید انواع نایلون بسته بندی چون فیلم استرچ، نایلون شیرینگ و غیره شده است. مجموعه های مختلف جهت خرید نایلون استرچ با قیمت ارزان می توانند به طور مستقیم از طریق این کمپانی تأمین کنید.

 

شرکت دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 296
نمایش همه
علاقه مندی ها ()