پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان نیاز به یک سری ابزارآلات و تجهیزات ایمنی دارد. جهت انجام پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان از اپراتورهای فنی و مجرب بهره گرفته می شود و اطلاعات مکفی نسبت به مراحل پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان داشته باشند. نکات ظریفی در نحوۀ نصب پیچ و رولپلاک سنگ نما ساختمان وجود دارد و عموماً مجریان کار نسبت به هر کدام از آنها اطلاعات جامعی دارند.

گروه نماروز به دلیل داشتن سابقۀ طولانی در حوزۀ ارائه خدمات ساختمانی، هم اکنون قادر به اجرای پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان با رعایت نکات ایمنی با نازل ترین قیمت می باشند.

موارد مهم اجرای پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان

عوامل متعددی بر روی سُست شدن مصالح نمای ساختمان تأثیرگذار می باشد. به دلیل جنبۀ خطرناک بودن سقوط مصالح نمای ساختمان، جهت استحکام بخشی به متریال سنگ نمای ساختمان نیاز به استفاده از پیچ و رولپلاک است. با بررسی دقیق سطوح مختلف نما، قسمت های سُست سنگ نمای ساختمان علامت گذار می شود و سپس با استفاده از ابزارآلات مناسب اجرای عملیات پیچ و رولپلاک سنگ نما ساختمان با طناب، داربست و یا دیگر ابزارآلات کار در ارتفاع انجام می گیرد.

جهت نصب سنگ سالم بجای سنگ آسیب دیده، ابعاد و ضخامت سنگ، محل سوراخ سنگ جهت نصب رولپلاک و پیچ، استفاده از چسب جهت استحکام بخشی و زیرسازی لازم و در نهایت فرآیند بند کشی سنگ نمای ساختمان ترمیم می شود. هنگام نصب پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان با داربست و یا طناب هر کدام از این موارد باید به صورت اصولی اجرا گردد.

قیمت اجرای پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان به ابعاد کار، جنس و سایز پیچ و رولپلاک، نحوۀ اجرای کار و بسترسازی کار خواهد داشت. برای شستشوی نمای ساختمان به سایت مراجعه فرمایید. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر وتخصصی می توانید از تجربیات گروه نماروز استفاده نمائید.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 234
نمایش همه
علاقه مندی ها ()