شستشوی نمای ساختمان به صورت دوره ای می تواند صرفه جویی مالی را برای شما به ارمغان داشته باشد. توجه داشته باشید، زیبایی ساختمان به تمیزی نما بستگی دارد. هر چه از عمر ساختمان می گذرد، شرایط متعددی جهت کثیف کردن نمای ساختمان مهیا می گردد که می توان به آلودگی هوا، شرایط آب و هوایی و فضولات پرندگان و غیره اشاره نمود. بنابراین جهت تمیز نگه داشتن نما، خدمات شستشوی نمای ساختمان می تواند زیبایی نما را مجدداً به حالت اولیۀ خود بازگرداند.

گروه نماروز با در اختیار داشتن کادر فنی مجرب و توانمند که از تجربیات فراوانی در خصوص اجرای کار در ارتفاع برخوردار می باشند، در لیست خدماتی که ارائه می دهند، می توان اجرای شستشوی نمای ساختمان با طناب، داربست و دیگر ابزارآلات کار در ارتفاع اشاره نمود.

شستشوی کامپوزیت و شیشه نمای ساختمان

امروزه نمای کامپوزیت و شیشه نسبت به سطوح غیر صیقلی افزایش یافته است و این مسئله موجب شده تا سفارشات شستشوی نمای ساختمان افزایش یابد. انجام خدمات شستشوی کامپوزیت و شیشه نمای ساختمان به دو روش دستی و یا مکانیزه انجام می گیرد. مقصود از اجرای شستشوی نمای ساختمان دستی، استفاده از طی، دستمال و مواد شوینده می باشد و انجام شستشوی نمای ساختمان مکانیزه با استفاده از دستگاه واتر جت صورت می گیرد. با استفاده از این دستگاه، شن های ریزی با فشار زیاد آب به سطوح نما پاشیده می شود و به دلیل فشار بالایی که دارد، باعث پاک شدن جرم و آلودگی سطوح نما می گردد. البته استفاده از روش نماشویی مکانیزه، در مدت زمان کوتاه فرآیند نظافت و شستشوی نما صورت می گیرد. معمولاً این روش جهت سرعت بخشیدن به فرآیند شستشو و یا از بین بردن کثیفی و لکه های چرب می باشد.

گروه نماروز با در اختیار داشتن کلیۀ امکانات، قادر به ارائه خدمات نماشویی با نازل ترین قیمت و کیفیت بالا می باشند.

 

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 242
نمایش همه
علاقه مندی ها ()