شستشوی آجر نما با استفاده از مواد شویندۀ رایج چون جوش شیرین، سرکه، مایع صابون و یا تاید به همراه اسکاج صورت می گیرد. با پمپاژ قوی آب اجرای شستشوی آجر نما به پایان می رسد. با توجه به اینکه نمای ساختمان با گذشت زمان و عوامل متعددی آلوده گردد و نیاز به برطرف نمودن جرم موجود در نما باشد. از این رو گروه های ساختمانی تلاش می کنند متناسب با نیاز جامعه و نوع سازه های ساختمانی که در سطح شهر ساخته می شوند، بتوانند خدمات شستشوی آجر نما و دیگر مصالح ساختمانی را در لیست خدمات خود داشته باشند.

چندین سال از فعالیت گروه نماروز می گذرد و این مجموعه طی سال ها فعالیت خدماتی توانسته اند شرایط مناسبی جهت ارائه خدمات ساختمانی کار در ارتفاع به مشتریان فراهم سازند.

شستشوی آجر نما با طناب

نکتۀ مهمی که در رابطه با ارائه خدمات ساختمانی کار در ارتفاع وجود دارد، تجهیز افراد به ابزارآلات کار در ارتفاع و همچنین وسایل ایمنی می باشد. شستشوی آجر نما با طناب، داربست، آسانسور و دستگاه بالابر و مواردی از این قبیل انجام می گیرد. بنابراین متناسب با طراحی نمای ساختمان، شرایط آب و هوایی و همچنین حجم کار می توان مناسب ترین روش را جهت اجرای شستشوی آجر نمای ساختمان انجام داد.

هزینۀ شستشوی آجر نما بر اساس فاکتورهای مهم چون نحوۀ انجام کار و حجم کار مشخص می شود. البته جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوۀ نماشویی ساختمان و هزینۀ انجام کار می توانید با کارشناسان فنی گروه نماروز مشورت نمائید.

توجه داشته باشید که هنگام انجام شستشوی جرم آجر نما، ممکن است با افتادن آجر روبرو شد چون فشار شدید آب به سطوح نما می تواند موجب شل شدن آجر و سنگ موجود در نمای ساختمان گردد. در نتیجه نیاز به مرتفع نمودن این موارد نیز می باشد.

جهت دریافت خدمات شستشوی نمای ساختمان با داربست و طناب می توانید با گروه نماروز تماس بگیرید.

 

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 265
نمایش همه
علاقه مندی ها ()