شستشوی کامپوزیت نمای ساختمان در دسته بندی نماشویی سطوح صیقلی قرار گرفته می شود. بنابراین به راحتی می توان شستشوی نمای ساختمان را انجام داد. جهت اجرای   خدمات شستشوی کامپوزیت نمای ساختمان  می توان از روش های مختلف استفاده نمود که عبارتند از شستشو با آب و شستشو با آب و سیلیس می باشد. البته از روش شستشو با اسید نیز برای تمیز کردن سطوح گرانیتی و سنگ بهره گرفته می شود. سطوح نمای کامپوزیت همچون شیشه از حساسیت بالایی برخوردار است و جهت نماشویی ساختمان کامپوزیت نیاز به دقت و توجه دارد. کامپوزیت متشکل از سطح صاف و صیقلی می باشد و به هیچ عنوان نباید از مواد اسیدی در شستشوی آن استفاده نمود.

گروه نماروز با توجه به نوع خدماتی که در حوزۀ امور ساختمانی ارائه می دهد. هم اکنون قادر به ارائه خدمات نماشویی نیز می باشد. با در اختیار داشتن کارگران مجرب و آموزش دیده، قادر به انجام شستشوی کامپوزیت نمای ساختمان با بهترین روش می باشند. جهت درخواست نماشویی کامپوزیت و دیگر خدمات ساختمانی می توانید با گروه نماروز تماس حاصل فرمائید.

هزینۀ شستشوی کامپوزیت نمای ساختمان

هزینۀ شستشوی کامپوزیت نمای ساختمان بر اساس فاکتورهای متعددی تعیین می گردد که می توان به حجم جرم و آلودگی سطوح، روش اجرای کار و روش شستشوی نما اشاره نمود. سطوح کامپوزیت دارای یک درخشندگی خاص می باشد، از این رو هنگام انجام شستشوی کامپوزیت نمای ساختمان باید توجه داشته باشید، از مواد شوینده ای استفاده گردد که باعث از بین رفتن این سطح درخشنده نگردد. از این رو می توان از دستگاه واترجت و اب و تی جهت تمیز کردن سطح کامپوزیت استفاده نمود.

گروه نماروز با در اختیار داشتن کلیۀ امکانات، تجهیزات کار در ارتفاع و وسایل ایمنی قادر به انجام شستشوی نمای ساختمان و دیگر سطوح صیقلی و غیر صیقلی با قیمت ارزان و کاملاً تضمین شده می باشند.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 282
نمایش همه
علاقه مندی ها ()