لوازم یدکی جرثقیل از مواد اولیۀ درجه یک ساخته می شوند، تا مقاومت بالایی نسبت به حمل وسایل سنگین داشته باشند. جرثقیل از جمله ماشین آلات سنگین است که جهت حمل و نقل کالاهای سنگین در صنعت ساختمانی، باربری، کشتی رانی و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شود. با توجه به کاربرد گستردۀ ماشین آلات جرثقیل در سطح کشور، خرید و فروش لوازم یدکی جرثقیل را متناسب با مدل و برندهای مختلف را می توان به واسطۀ فروشگاه های معتبر انجام داد.  

شرکت پارت یدک راهسازی به عنوان یکی از مجموعه های معتبر در حوزۀ فروش لوازم یدکی انواع جرثقیل در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است و با گذشت زمان توانسته بر تنوع تجهیزات ماشین آلات سنگینی که عرضه می کند، بیفزاید.

خرید لوازم یدکی اورجینال انواع جرثقیل

همانطور که تا کنون در سطح شهر کاربرد انواع جرثقیل را در مدل های مختلف ثابت، متحرک و سقفی یا آمیزانی مشاهده نموده اید که جهت جابجایی وسایل سنگین و یا تخریب سازه های ساختمانی مورد استفاده قرار گرفته می شود. در همین راستا شاهد فروش انواع لوازم یدکی جرثقیل با برندهای معتبر کاترپیلار، هیوندا، کوماتسو، زوم لاین، دوسان، ولوو، هیتاچی، میتسوبیشی و غیره می باشیم.

جهت خرید قطعات جرثقیل اصل توجه به کیفیت، مشخصات فنی مندرج بر روی آنها، داشتن نشان و هولوگرام بر روی پاکت بسته بندی لوازم یدکی ضرورت دارد. به یاد داشته باشید، جهت خرید انواع لوازم یدکی انواع جرثقیل و دیگر ماشین آلات سنگین مراجعه به مراکز عرضه کنندۀ معتبر بسیار حائز اهمیت است. عدم توجه به این موضوع مهم و استفاده از قطعات تقلبی در داخل ماشین، می تواند بیش از گذشته به ماشین آسیب بزند و خسارت مالی بیشتری برای مالک جرثقیل بوجود آورد.

جهت خرید قطعات جرثقیل با قیمت ارزان و به صورت کاملاً تضمین شده می توانید با کارشناسان فروش شرکت پارت یدک راهسازی تماس بگیرید و پس از آگاهی از موجود بودن قطعات و قیمت آنها، به صورت اینترنتی و یا حضوری خرید خود را انجام دهید.

  شرکت پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 211
نمایش همه
علاقه مندی ها ()