لوازم یدکی لیفتراک اجزای اصلی این ماشین را تشکیل می دهد و شامل انواع قطعات کوچک و بزرگ می باشند. در حال حاضر شاهد کاربرد انواع گریدر کوماتسو، کاترپیلار، هپکو، هایسر، سهند، تویوتا، هیوندا و غیره در ابعاد مختلف می باشیم. با این تفاسیر شاهد فروش لوازم یدکی لیفتراک در مدل های مختلف می باشیم. بدین ترتیب مالکین ماشین آلات لیفتراک به راحتی می توانند قطعات و تجهیزات مورد نیاز ماشین را به صورت اصل و اورجینال تهیه کنند.

شرکت پارت یدک راهسازی با تلاش فراوان توانسته به عنوان یکی از مجموعه های عرضه کنندۀ معتبر تجهیزات ماشین آلات سنگین با برندهای معتبر چون انواع قطعات لیفتراک برقی، لیفتراک دوگانه سوز، لیفتراک بنزینی و غیره در تهران و شهرستان ها فعالیت می کنند.

فروش لوازم یدکی اورجینال انواع لیفتراک

ماشین لیفتراک متشکل از یک و یا دو شاخک هستند که به واسطۀ جک های مخصوص در جهت بالا و پایین حرکت می کند و جهت جابجایی اقلام مورد استفاده قرار گرفته می شوند. بدین وسیله کارخانجات و مجموعه های مختلف جهت سرعت بخشیدن به فرآیند حمل و نقل وسایل از مزایای ماشین لیفتراک استفاده می کنند. با توجه به ماهیت مکانیکی که لیفتراک دارد، هر زمان امکان بروز نقص فنی برای این خودرو وجود دارد. بدین وسیله دارندگان این ماشین، ممکن است نیاز به خرید لوازم یدکی لیفتراک اصل متناسب با مدل آن داشته باشند.

قطعات موتور لیفتراک، لوازم یدکی چرخ لیفتراک، دیواره محافظ بار، چراغ ها، لوازم یدکی اتاقک راننده، اهرم و ... برخی از انواع قطعات لیفتراک محسوب می شوند و امکان آسیب دیدگی برای هر کدام از قطعات وجود دارد. بدین وسیله ممکن است نیاز به خرید قطعات جدید و یا تعمیر آنها باشد.

در صورت نیاز به خرید قطعات لیفتراک اورجینال می توانید با واحد فروش شرکت پارت یدک راهسازی تماس بگیرید و پس از اطمینان از اصل بودن قطعات، آنها را سفارش دهید.

 

  شرکت پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 247
نمایش همه
علاقه مندی ها ()