کفی تخت دونفره قسمت اصلی تختخواب را تشکیل می دهد. با توجه به کاربردی که تختخواب جهت استراحت کردن فرد مهیا می شود، داشتن کفی تخت مستحکم و با دوام نقش بسزایی در طول عمر تختخواب و همچنین کیفیت خواب خواهد داشت. خرید کفی تخت دونفره استاندارد را به شما پیشنهاد می کنیم. در کنار انتخاب تشک مناسب، کفی تخت نیز به نوبۀ خود حائز اهمیت است چون عدم استفاده از متریال با کیفیت در کفی تخت دونفره، می تواند باعث ایجاد لرزش و یا صدای ناهنجار برای تختخواب شود.

فروشگاه ویستا کالا بیش از یک دهه، به صورت کاملاً تخصصی در زمینۀ فروش لوازم خانگی و اداری فعالیت خود را آغاز نموده است و طی سال ها فعالیت مداوم، توانسته محصولات با کیفیتی را تهیه و توزیع نماید و با هدف مشتری مداری گام های موفقیت آمیز کسب و کار خود را بر می دارد. در لیست محصولات این فروشگاه می توانید شاهد فروش انواع کفی تخت دونفره و یک نفره باشید.

خرید کفی تخت دونفره ارزان

توجه داشته باشید، جهت خرید کفی تخت دونفره ارزان بودن آن را ملاک قرار ندهید. بلکه کیفیت کفی تختخواب از اهمیت بیشتری برخوردار است. خرید تختخواب جایگزین تشک و پتویی است که در گذشته بر روی زمین می انداختند و جهت استراحت کردن از آن استفاده می نمودند. بنابراین انتخاب کفی تخت خواب مناسب می تواند باعث آرامش و آسودگی خاطر شما گردد و روز خوبی را آغاز نمائید.

قیمت کفی تخت دونفره به جنس، کیفیت و مدل آن وابسته می باشد. بدین ترتیب بر حسب توان مالی می توانید مناسب ترین اجزای مختلف تختخواب دونفره را با کیفیت مناسب و قیمت ارزان خریداری نموده و بتوانید تختخواب دونفره با کیفیت را برای خود تهیه نمائید.

جهت راهنمایی و سفارش آنلاین خرید کفی تخت می توانید به فروشگاه اینترنتی ویستا کالا مراجعه نمائید.

 

فروشگاه ویستا کالا 

آدرس : تهران - بازار مبل یافت آباد - شهرک ولیعصر - فروشگاه اینترنتی ویستا کالا

تلفن های تماس:  992-55-54-0992

                    0992-54-55-993 

                   982166297692+ 

تلفن واتساپ: 09391352800

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 212
نمایش همه
علاقه مندی ها ()