لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو از قطعات متعددی تشکیل شده است که هر کدام از آنها دارای یک سری ویژگی های منحصربفرد می باشند که جهت انجام فعالیت خاص در داخل بیل مکانیکی قرار گرفته اند. با توجه به کاربرد گستردۀ بیل مکانیکی های کوماتسو توسط عرضه کنندگان تجهیزات و قطعات ماشین آلات سنگین می توان خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو را با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری نمود.

چندین سال از فعالیت شرکت پارت یدک راهسازی در حوزۀ فروش اقلام و وسایل ماشین آلات سنگین راهسازی با برندهای مختلف می گذرد و طی سال ها فعالیت فراوان توانسته اند امکان خرید انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی اصل را برای مشتریان در تهران و شهرستان ها فراهم سازند.

موارد مهم خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو

کمپانی کوماتسو در ژاپن راه اندازی شده است و طی سال ها فعالیت مداوم توانسته اند امکان طراحی و ساخت ماشین آلات سنگین را در مدل و سایزهای مختلف انجام دهند. با توجه به کاربرد ماشین آلات سنگین در صنایع مختلف، شاهد فروش لوازم یدکی انواع بیل مکانیکی کوماتسو در مدل های مختلف می باشیم. به عنوان مثال لوازم یدکی بیل مکانیکی چرخ لاستیکی کوماتسو و لوازم یدکی بیل مکانیکی چرخ زنجیری کوماتسو دارای قطعات متفاوتی از یکدیگر باشند. بدین ترتیب هنگام خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو باید نسبت به مشخصات فنی ماشین توجه نمود چون تأثیر مستقیم بر عملکرد این خودرو خواهد داشت.

تعیین قیمت خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو ساده نمی باشد چون مسئله وارداتی بودن انواع قطعات کوماتسو، نوسانات نرخ ارز بر روی قیمت نهایی خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو و دیگر برندها تأثیرگذار می باشد.

جهت دریافت لیست قیمت لوازم یدکی بیل مکانیکی می توانید با کارشناسان فروش شرکت پارت یدک راهسازی تماس گرفته و پس از اطمینان از اصل بودن قطعات، لوازم یدکی مورد نیاز خود را با تضمین کیفیت و قیمت خریداری نمائید.

 

  شرکت پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 232
نمایش همه
علاقه مندی ها ()