خودرو پژو 206 یکی از پر فروش ترین خودروها بعد از پراید است که توسط کمپانی ایران خودرو به تولید رسیده است.کمپانی ایران خودرو انواع خودرو ها از جمله دنا، پارس، ۴۰۵، پژو 206 ،۲۰۷ و غیره را به تولید رسانده است و افراد زیادی از محصولات داخلی استفاده می کنند. پژو 206 به صورت نقدی و قسطی توسط نمایندگان کمپانی های مختلف به فروش می‌ رسند که در خرید اقساطی پژو 206 افراد می‌ توانند ، هزینه خودرو را به صورت اقساط پرداخت کنند و به همین جهت افرادی که بودجه کمی در ابتدا برای خرید خودرو دارند، نیز می توانند خودروی مورد نظرشان را تهیه نمایند.

امروزه انواع خودرو های صفر و کارکرده به صورت اقساطی نیز به فروش می رسند و شرایط خاصی برای خدمات فروش اقساطی پژو 206 در نظر گرفته می‌شود که این شرایط شامل زمان سند زدن خودرو و تسهیلات و قیمت و غیره می باشد که توسط شرکت های مختلف می تواند متفاوت باشد.

قیمت خرید اقساطی پژو 206

خرید اقساطی گران تر بوده و با قیمت بالاتری خودرو ها به فروش می رسد اما با توجه به اینکه افزایش روز افزون قیمت خودرو ها را داریم ، در طولانی مدت این مبلغ بسیار مناسب برای خرید خودرو خواهد بود.‏  آرشا خودرو سال ها در زمینه فروش خودرو فعالیت داشته و اعتبار و محبوبیت بسیار بالایی را در بین شرکت‌ های خدمات خرید اقساطی پژو 206 دارد.

به طور کلی مراکز ارائه دهنده خدمات فروش اقساطی پژو 206 که ثبت شده باشند، تنها قابل اعتماد بوده و به همین جهت از مراجعه به هر مرکزی خودداری نمایید. آرشا خودرو قابل اعتماد برای مشتریانش بوده و با توجه به در نظر گرفتن شرایط کامل و قانونی و تعهد نسبت به ارائه خودرو در زمان تعیین شده ،بهترین گزینه برای دریافت خدمات فروش اقساطی خودرو می باشد.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 340
نمایش همه
علاقه مندی ها ()