کاغذ دیواری از جمله محصولات قدیمی دیوارپوش محسوب می شود و قدمت آن به دوران باستان چین باز می گیردد. در واقع طرح اولیه از چسباندن کاغذ پاکت های برنج در چین الهام گرفته شد و با گذشت زمان توانستند با اختراع دستگاه های چاپ و استفاده از مواد اولیۀ مرغوب بر تنوع این نوع دیوارپوش بیفزایند. در حال حاضر با گسترش دستگاه های چاپ دیجیتالی و همچنین استفاده از مواد وینیل به عنوان روکش pvc بر روی کاغذ دیواری، میزان استحکام و مقاومت نسل جدید انواع کاغذ دیواری را نسبت به گذشته بهبود ببخشند.

فروشگاه دکور آفیس از جمله فروشگاه های معتبر در زمینۀ فروش کاغذ دیواری و پخش لوازم دکوراسیون داخلی اعم از کاغذ دیواری، پوستر دیواری، انواع کفپوش پارکت، پرده، سقف کاغذ و غیره فعالیت می کنند.

خرید کاغذ دیواری سه بعدی یا پوستر دیواری

نسل جدید کاغذ دیواری به پوستر دیواری شهرت دارند. در واقع از کاغذ دیواری سه بعدی به عنوان پوستر دیواری یاد می شود چون از نظر سبک طراحی و چاپ متفاوت از نسخه های قدیمی کاغذ دیواری می باشند.

سطوح کاغذ دیواری دارای چاپ تصاویر ساده و یا تکراری به صورت مورب، افقی و یا عمودی می باشد. ضمن آنکه نصب کاغذ دیواری به صورت رولی و از بالا به پایین نصب می شود ولی کاغذ دیواری سه بعدی شامل چاپ تصاویر سه بعدی زیبا و چشمگیر می باشد. البته طراحی، چاپ و نصب پوستر دیواری به صورت چند تکه ای و در کنار یکدیگر قرار گرفته می شوند.

قیمت فروش کاغذ دیواری ساده بر اساس طرح، جنس، برند و سایز مشخص می شود. نسخه های جدید با کیفیت کاغذ دیواری ممکن است گران تر از سبک های قدیمی کاغذ دیواری باشد. البته شاهد فروش انواع کاغذ دیواری ارزان قابل شستشو و با کیفیت در سطح بازار می باشیم.

اگر تمایل به سفارش اینترنتی کاغذ دیواری برای نمای کوراسیون داخلی ساختمان مسکونی، تجاری و یا اداری هستید می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی دکور آفیس داشته باشید و سپس بهترین کاغذ دیواری مورد نظر خود را سفارش دهید.

 

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 199
نمایش همه
علاقه مندی ها ()