کاغذ دیواری یکی از محصولات پرفروش در صنعت طراحی دکوراسیون داخلی محسوب می شود. از گذشته تا به امروز خیلی از افراد طرفدار خرید و نصب انواع کاغذ دیواری بر روی سطوح دیوار می باشند چون جلوه ای خاص به نمای دکوراسیون داخلی می بخشد و بیش از نقاشی چشمگیر و قابل توجه می باشد. امروزه بر تنوع طرح و جنس این نوع دیوارپوش افزوده اند چون با پیشرفت فناوری توانسته اند بر کیفیت کاغذ دیواری بیفزایند.

چندین سال از فعالیت فروشگاه دکور آفیس در زمینۀ تأمین و فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی می گذرد. این مجموعه طی سال ها فعالیت مداوم توانسته است، انواع کاغذ دیواری مدرن و کلاسیک را از جنس با کیفیت در اختیار مشتریان قرار دهند.

ویژگی های کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی به عنوان نسل جدید این نوع دیوارپوش تولید و به بازار عرضه می شوند. از مهمترین ویژگی های کاغذ دیواری سه بعدی می توان به طرح فوق العاده جذاب آنها اشاره نمود. در واقع حاصل چاپ تصاویر یکپارچه و کامل می باشد و از روش های چاپ دیجیتالی جهت چاپ تصاویر سه بعدی استفاده شده است. به طور کلی با نگاه کردن به تصاویر کاغذ دیواری سه بعدی، به بیننده حس واقعی بودن تصاویر را می دهد. امروزه خیلی از افراد طرفدار خرید کاغذ دیواری طرح برجسته و سه بعدی می باشند چون جذاب و بسیار شکیل می باشد و به عنوان کاغذ دیواری مدرن شناخته می شوند.

به دلیل تنوع بالایی که از محصولات دیوارپوش کاغذ دیواری می توان در سطح بازار مشاهده نمود، امکان خرید کاغذ دیواری های حراجی برای علاقه مندان این محصول وجود دارد. قیمت کاغذ دیواری بر اساس پارامترهای متعددی چون جنس، طرح، ابعاد و برند تعیین می شود.

جهت تزئین نمای دکوراسیون و نصب دیوارپوش مجلل و لوکس می توانید نگاهی به محصولات کاغذ دیواری لوکس و مدرن فروشگاه اینترنتی دکور آفیس داشته باشید و پس از بررسی دقیق سفارش خود را ثبت نمائید.

 

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 218
نمایش همه
علاقه مندی ها ()