شرکت معتبر بازرگانی هیدروسنتر از بزرگترین قطب های تامین کننده انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی دوسان و دیگر ماشین آلات سنگین و عمرانی در تمامی برندهای معتبر دنیاست، که سالهاست با احترام به حقوق مصرف کنندگان و با تضمین کیفیت محصولات خود و همچنین عرضه حضوری و آنلاین آن ها توانسته اعتماد و رضایت مشتریان را جلب نماید و در شمار معتبرترین نمایندگی های فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی دوسان قرار بگیرد.  

بیل مکانیکی دوسان از کیفیت، دوام و قدرت بسیار بالایی در انجام انواع عملیات عمرانی و راهسازی با ظرفیت های بالا برخوردار است و برخلاف تصور عموم مشتریان از برندهای چینی، این ماشین آلات از راهبری ساده تر و هزینه های بسیار پایین تعمیر و نگهداری برخوردار هستند که این مسئله را در قیمت فروش قطعات بیل مکانیکی دوسان به خوبی می توان مشاهده کرد. با توسعه صنعت و به روز شدن تجهیزات طراحی و ساخت ماشین آلات راهسازی و افزایش قابلیت ها و کارایی این خودروها، صنعت قطعه سازی با تحول بسیار بزرگی در تولید مواجه شد،بطوریکه انواع قطعات بیل مکانیکی دوسان در ابعاد کوچکتر و با قابلیت های بیشتر و بهینه تر طراحی شدند. بنابراین از مهمترین پارامترهای تعیین قیمت لوازم یدکی بیل مکانیکی دوسان می توان به سبک طراحی، تکنولوژی تولید، ابعاد و اندازه، نوع متریال مصرفی و غیره اشاره کرد.

انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی دوسان

بابکت، ناخن، گیره، شاسی، قطعات جلوبندی، چرخ و زنجیر، قطعات زیربندی، پمپ خیدرولیک، گیربکس، سیلندر، یاتاقان و غیره از انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی دوسان هستند که به صورت هماهنگ و منظم با یکدیگر به منظور اجرای اهداف پروژه کار می کنند، از طرفی نیز با اضافه کردن و تغییر در برخی از لوازم یدکی بیل مکانیکی دوسان و استفاده از تجهیزاتی از قبیل قیچی فلز بر، مته سنگ شکن و چکش پنتوماتیک می توان کارایی و عملکرد این ماشین آلات را در بخش تخریب افزایش داد.

فروشگاه هیدرو سنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 255
نمایش همه
علاقه مندی ها ()