عوامل موثر در قیمت قطعات بیل مکانیکی سانی

قیمت قطعات بیل مکانیکی سانی در مقایسه با دیگر برندهای آمریکایی، آلمانی، ژاپنی، کره ای و غیره به دلیل دسترسی ساده تر به قطعات بسیار مناسب تر و ارزان تر است. میزان عرضه و تقاضا، سری و سال ساخت، سبک طراحی و تکنولوژی تولید، ابعاد و اندازه و نوع متریال مصرفی از جمله عوامل موثر در قیمت خرید قطعات بیل مکانیکی سانی و البته تمامی قطعات ماشین آلات سنگین راهسازی و عمرانی است. با پیشرفت تکنولوژی روش طراحی و تولید انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی سانی نیز تغییر کرده است و این قطعات مدام به سمت طراحی بهینه تر و کاربردی تر در حرکت هستند، تا از دیگر رقبای تجاری خود پیشی بگیرند، بنابراین بهینه سازی قطعات و افزایش سطح کیفی آن ها از مهمترین موارد تعیین قیمت لوازم یدکی بیل مکانیکی سانی است.

انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی سانی

انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی سانی را می توان با توجه به عملکرد این ماشین آلات غول پیکر در دو بخش قطعات اصلی و جانبی قرار داد، که در ادامه به آن می پردازیم. قطعات بیل مکانیکی سانی در بخش اصلی که با هدف حفاری، زیرسازی، معدنکاری و غیره  طراحی شده اند، شامل بابکت، قطعات جلوبندی، قطعات زیربندی، پمپ هیدرولیک، واشر و گسکت، سیلندر، گیربکس و غیره می شوند و در بخش الحاقی از مهمترین قطعات بیل مکانیکی سانی می توان به مته، قیچی فلز بر و چکش پنتوماتیک اشاره کرد.

شرکت بازرگانی هیدروسنتر از معتبرترین نمایندگی های  فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی سانی  با مناسب ترین قیمت و همراه با گارانتی های معتبر تضمین قیمت و کیفیت است، که سالهاست با ارسال فوری و مطمئن انواع لوازم یدکی ماشین آلات سنگین به همراه تضمین کیفیت و اصالت کالا توانسته اعتماد و رضایت مخاطبین را جلب نماید و در شمار معتبرترین مراکز فروش قطعات بیل مکانیکی سانی قرار بگیرد.

فروشگاه هیدروسنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن: 02155459038 | 02155459022

موبایل: 09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 259
نمایش همه
علاقه مندی ها ()