فروش اقساطی کوییک آر در نمایندگی های سایپا و شرکت های لیزینگ خودرو دارای شرایطی است که در هر یک از این مجموعه ها متفاوت بوده و هر شرکت با توجه به اعتبارات و پشتوانه مالی خود این شرایط را در نظر می‌گیرد. کوئیک آر از خودروهایی است که قیمت نسبتاً مناسبی داشته و ایمنی خودرو کوییک بسیار بالا بوده و همچنین با توجه به آپشنهای الحاقی و بسیار عالی، خدمات فروش اقساطی کوئیک R  مورد توجه افراد قرار گرفته است.

 کوئیک r در انواع دنده ای و اتوماتیک به فروش می رسد و شما می توانید خرید اقساطی کوئیک r را از فرنام خودرو انجام دهید. امروزه خودروها قیمت های بسیار بالایی پیدا کردند و شاهد افزایش قیمت زیادی در خودروهای داخلی و خارجی هستیم به همین منظور نمایندگی‌ های فروش اقساطی سایپا را به عنوان در نظر گرفتند که محصولات خود را انجام دهند.

خودروی کوئیک r با بهره‌گیری از رنگ‌آمیزی زیبا در بدنه و سقف و نیز داشتن رینگ آلومینیومی مورد توجه قرار گرفته است و زیبای این خودرو بسیار چشمگیر بوده و محبوبیت فراوانی به ویژه در میان جوانان دارد. فروش اقساطی کوییک آر نیز از خدماتی است که توسط فرنام خودرو به عنوان یکی از نمایندگی‌های معتبر سایپا ارائه می گردد.عواملی که باعث بالا رفتن قیمت خودرو شده تغییرات نرخ ارز و همچنین بالا رفتن نوسانات قیمت خودرو می باشد و وجود دلالان در این میان باعث شده که قیمت ها بسیار صعودی شوند و در نتیجه با افزایش یکباره قیمت ها ، شرایط برای خریداران خودرو بسیار دشوار شود.با توجه به مسائل گفته شده فروش اقساطی کوئیک R  و سایر محصولات کمپانی سایپا مورد توجه افراد قرار گرفته است.فرنام خودرو در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودرو ها فعالیت دارند و انواع خودروهای داخلی و خارجی را با شرایط جذاب و مناسب به فروش می‌رساند.

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 353
نمایش همه
علاقه مندی ها ()