از مزیت های دیگر که در فروش اقساطی سایپا در نظر گرفته شده است ، دریافت نیمی از هزینه خود را است در واقع مبلغ پیش پرداخت در شرکت‌های مختلف به شکل متفاوتی در نظر گرفته می‌شود اما به طور میانگین نیمی از هزینه خودرو در ابتدا پرداخت شده و شما لازم نیست که تمامی هزینه خودرو را به یکباره پردا خت کنید.در ادامه اقساطی تعیین خواهد شد که باقی مبلغ را بتوانید در ماه های آینده پرداخت کنید . هزینه دریافت شده از مشتریان با توجه به استاندارد های کمپانی تولیدی است و سایپا با توجه به اینکه به مشتریان خود اهمیت داده و درصدد کسب رضایت آنها است ، تنها نیمی از هزینه خودرو را در ابتدای کار دریافت می‌کند و با توجه به  شرایط فروش اقساطی سایپا کوتاه مدت یا بلند مدت اقساط در نظر گرفته خواهد شد.

خدمات پشتیبانی فروش اقساطی سایپا بسیار مهم است و کمپانی سایپا به دلیل اینکه شرکت خودروسازی داخلی است نمایندگی های بسیار زیادی برای فروش محصولاتش دارند که فرنام خودرو یکی از مراکز معتبر است که نمایندگی این کمپانی را برعهده دارد.

در زمان خرید خودرو حتماً باید به مشخصات فنی و آپشن های خودرو دقت داشته باشید تا بتوانید انتخاب خوبی را انجام دهید، هر یک از خودروها دارای ویژگی های خاصی هستند که به همین جهت باید اطلاعات کافی را درباره خودروها داشته باشید.بنابراین برای خرید خودرو حتماً با کارشناسان فرنام خودرو تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را درباره خودروها به شما بدهند و بتوانید بهتر و درست‌تر تصمیم گیری کنید.قیمت مناسب یکی از شاخصه های بسیار مهم محصولات سایپا است و به همین جهت خودرو های سایپا فروش بسیار بالایی را در نمایندگی های فروش خودرو دارند.

مزیت فروش اقساطی سایپا

خودرو های با کیفیت یکی از مهمترین مزیت هایی است که سایپا به آن توجه دارد. این کمپانی خودروساز با توجه به قیمت فروش خودرو ها، بهترین کیفیت را برای آن در نظر می گیرد و شما می توانید از فرنام خودرو خرید اقساطی سایپا را انجام دهید.

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 378
نمایش همه
علاقه مندی ها ()