میلگرد استیل 420 از دیگر انواع میلگرد رایج در بازار محسوب می شوند. این نوع میلگرد به خاصیت استیل استنلس سری 400 نزدیک می باشد و نوعی به آلیاژ آهن نزدیک می باشد. مهمترین ویژگی میلگرد استیل 420 دارای حالت مغناطیسی است و بر اساس استاندارد DIN تولید می شوند و به واسطۀ آهنربا جذب می شود. بنابراین قابل اکسید می باشد و به عنوان میلگرد استیل بگیر شناخته می شود. بنابراین فروش میلگرد استیل 420 را در سطح بازار آهن می توان مشاهده نمود.  

مجموعه استیل راشا از سابقۀ درخشان و طولانی در زمینۀ فروش محصولات فولاد استیل استنلس فعالیت دارد. میلگرد استیل، پروفیل استیل، لوله های استیل، ششپر استیل و ... برخی از انواع محصولات فولادی است که توسط این مجموعه با قیمت مناسب و شاخص های استاندارد به فروش می رسند.

کاربرد عمدۀ میلگرد استیل 420

همانطور که بدان اشاره نمودیم، میلگرد استیل 420 دارای خاصیت بگیر و مغناطیسی است. تولید میلگرد استیل 420 در کارگاه های ریختگری و به حالت ریختگری گریز از مرکز چون دستگاه سانتریفیوژ صورت می گیرد. به طور کلی خواص میلگرد استیل 420 مشابه ورق استیل گرید 420 می باشد. بنابراین کاربرد این نوع میلگرد را می توان در صنایع مختلف چون صنعت خودروسازی، ساخت اقلام و تجهیزات هیدرولیکی، صنابع مواد غذایی و تولید نوشیدنی، بخشی از اجزای اصلی تشکیل دهندۀ پمپ و شیرآلات، میله های پیستونی، ساخت انواع محرک ها، بلت، شفت و غیره مشاهده نمود. با توجه به قابلیت آسان فرآیند جوشکاری میلگرد استیل 420، بسیار پرکاربرد می باشد و پس از فرم دهی میلگرد در دمای بالا، باید به آرامی خنک شود، تا حالت خود را حفظ کند.

اگر قصد تأمین و خرید پروفیل استیل و 420 را برای مجموعۀ خود دارید، پیشنهاد می کنیم به واسطۀ مجموعه استیل راشا اقدام نمائید. پس از استعلام قیمت میلگرد استیل 420، با اطمینان خاطر می توانید تهیه فرمائید.

آدرس : بزرگراه فتح- کیلومتر 4 جاده قدیم کرج- بعد از شیر پاستوریزه- مجتمع تجارت استیل

ایمیل: steelrasha@gmail.com

شماره تماس : 0912867400809912010903

تلفن ثابت: 02166392168

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 398
نمایش همه
علاقه مندی ها ()