یکی از نماهای رایج ساختمانی که برای طراحی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد نمای آجری می باشد. روش هایی که مربوط به خدمات شستشوی آجر نما می باشد متفاوت هستند و هر یک از آنها دارای ویژگی ها و مشخصات خاصی خواهند بود.

هر یک از پیمانکاران شرکت نماروز به خوبی با این روش ها آشنا هستند و می ‌توانند یکی از این روش‌ ها را برای شستشوی آجر نما های متنوع ساختمان تان مورد استفاده قرار دهند. شما باید به خوبی با انواع روش هایی که مربوط به شستشو دادن نماهای آجری می باشد آشنایی داشته باشید و یکی از آنها را جهت شستشوی نمای ساختمان خود انتخاب کنید. شما قادر خواهید بود که از پیمانکاران نماروز درخواست انجام یکی از روش ها را برای شستشو دادن نمای ساختمانی آجری خود داشته باشید.

  1. تمیز کردن نما با واتر جت :

یکی دیگر از روش های خدمات نماشویی آجر نما استفاده کردن از واترجت می باشد. پیمانکاران نماروز در این روش آب را به همراه سیلیس ترکیب می‌ کنند و با فشار قوی روی نما می پاشند. نمای ساختمان های آجری با استفاده از این روش از روز اول هم تمیز تر می شود.هر یک از کارشناسان و پیمانکاران نماروز با استفاده از سمباده که غیر سیمی است و یا مویی می باشد اقدام به کنده کاری نمای آجری می نمایند تا زیبایی و تمیز بودن نما افزایش پیدا کند.

  1. تمیز کردن نما با رزین و یا نانو :

برای اینکه شما شست و شوی آجر نما را به بهترین نحو ممکن انجام دهید و دوام آن را افزایش دهید می توانید از این روش استفاده کنید. پیمانکاران نماروز این روش را به عنوان یکی از بهترین روش ها جهت محفوظ کردن نمای آجری در برابر رطوبت و جرم می دانند.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 318
نمایش همه
علاقه مندی ها ()