سی تی اسکن دندان روش مؤثر در جهت تشخیص اختلالات دهان و دندان به شمار می رود. امروزه خیلی از افراد با مشکلاتی در ناحیۀ دندان روبرو هستند و به مراکز دندانپزشکی مراجعه می نمایند. بدین ترتیب دندانپزشک انجام  خدمات سی تی اسکن دندان را به بیمار تجویز می کند تا پس از مشاهدۀ نتایج تصویربرداری دندان، مناسب ترین روش را جهت درمان بیماری فرد پیش گیرد.

مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل از جمله مراکز معتبر و تخصصی در حوزۀ ارائه خدمات تصویربرداری دندان در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات رادیوگرافی دهان و دندان می باشند و منطبق با تعرفه ای مشخص، خدمات خود را ارائه می دهند.

کاربرد سی تی اسکن دندان

با استفاده از سی تی اسکن دندان می توان بسیاری از اختلالات مربوط به نواحی دهان و دندان را تشخیص داد و دندانپزشک بهترین روند درمان را برای بیمار آغاز می نماید. امروزه پیشرفت تکنولوژی توانسته تحولی بزرگ در حوزه های دندانپزشکی بوجود آورد. ارائه خدمات سی تی اسکن دندان به عنوان نوعی تصویربرداری از بافت های نرم و سخت دندان می باشد که با استفاده از اشعه تابشی یا دستگاه اسکنر انجام می گیرد. تهیۀ تصاویر سه بعدی باعث می گردد دندانپزشک بتواند نگاهی کامل به زوایای مختلف دهان داشته باشند و بدین وسیله مشکلات نهفتۀ مرتبط با دندان شناسایی شده و بتوان پیش از حاد شدن آنها، اقدام به درمان به موقع نمایند. با استفاده از سی تی اسکن دندان می توان یک گام در تشخیص اختلالات مفصلی، درمان تومورهای فک، بررسی وضعیت فک و سینوس ها، تجزیه و تحلیل سفالومتریک و ... جلو بود و بتوان تمامی مراحل درمان بیماری های مرتبط با فک و صورت و دندان را در به درستی و بر اساس اصول انجام داد.

جهت انجام انواع سی تی اسکن دندان و خدمات رادیولوژی دندان می توانید به مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل مراجعه نمائید. با مراجعه به این کلینیک مجهز می توان از بروز ترین خدمات تصویربرداری دندانپزشکی استفاده نمود. 

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 427
نمایش همه
علاقه مندی ها ()