لاستیک نانکن به عنوان یکی از برندهای معتبر در سطح کشور توسط برخی از فروشندگان لاستیک خودرو در مدل های مختلف با قیمت های متفاوت عرضه می شوند. در ادامۀ مقاله بیشتر به معرفی لاستیک نانکنگ یا همان تایر نانکن خواهیم پرداخت پس همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری نسبت به این برند معتبر بدست آورید.

لازم به ذکر است که فروش لاستیک نانکن در 5 قارۀ جهان در مدل های مختلف عرضه می شوند. فروشگاه تایر ایرانیان یکی از مجموعه های بزرگ در حوزۀ فروش لاستیک برند خارجی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه بر حسب نیاز بازار و مشتریان، امکان فروش انواع لاستیک نانکن را در مدل های مختلف و قیمت مناسب فراهم نموده است.

فروش انواع لاستیک نانکن

در حال حاضر شاهد فروش انواع لاستیک نانکن با مشخصات فنی متفاوت در سطح کشور می باشیم. افرادی که طرفدار خرید این برند هستند، می توانند متناسب با مدل اتومبیل، بهترین تایر را با قیمت مناسب تهیه نمایند. شرایط آب و هوایی یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب مدل لاستیک نانکنگ محسوب می شود چون سطح تایر نقش بسزایی در میزان چسبندگی لاستیک با سطح جاده خواهد داشت.

کمپانی لاستیک نانکنگ در کشور تایوان سال 1959 میلادی راه اندازی شده است و با گذشت زمان با بهره گیری از دستگاه های پشرفته و همچنین مواد اولیۀ با کیفیت توانسته اند موفق به عرضۀ انواع لاستیک نانکن با کیفیت عالی شوند.

قیمت فروش لاستیک نانکن به مدل، فناوری ساخت، سطح کیفیت تایر، مدت اعتبار و مشخصات فنی تایر بستگی دارد. از این رو متناسب با توان مالی و مدل اتومبیل می توانید مناسب ترین لاستیک سواری نانکن، لاستیک شاسی بلند نانکن، لاستیک کامیونی، باری و غیره را با قیمت مناسب و همراه با گارانتی از مراکز معتبر عرضۀ تایرهای خارجی تهیه نمائید.

جهت خرید انواع لاستیک نانکن ارزان و با کیفیت می توانید به فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان مراجعه نموده و به صورت غیر حضوری و اینترنتی تایر مورد نیاز خود را تهیه نمائید.

فروشگاه تایر ایرانیان

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 215
نمایش همه
علاقه مندی ها ()