شارژ کپسول آتش نشانی توسط دستگاه های استاندارد و اپراتورهای مجرب انجام می گیرد. امروزه مراکز متعددی در حوزۀ شارژ کپسول آتش نشانی در تهران و کرج فعالیت خود را راه اندازی نموده اند. بدین ترتیب مجموعه هایی که مجهز به کپسول آتش نشانی تخلیه شده و یا منقضی هستند، می توانند جهت شارژ کپسول به مراکز معتبر شارژ کپسول آتش نشانی مراجعه نمائید. امروزه اماکن مسکونی، تجاری، اداری، خدماتی، بیمارستانی و غیره موظف به تهیۀ کپسول های آتش نشانی می باشند. با توجه به اینکه حادثه خبر نمی کند و ممکن است برای مدت زمان طولانی از کپسول آتش نشانی استفاده نشود، از این رو به صورت دوره ای باید تاریخ تولید و شارژ کپسول مورد بررسی قرار گرفته شود و پیش از منقضی شدن، اقدام به استفاده از خدمات شارژ کپسول آتش نشانی نمائید.

جهت انجام شارژ انواع کپسول آتش نشانی می توانید به خدمات ایمنی آتش گریز تهران مراجعه نمائید. این مجموعه مجهز به پیشرفته ترین دستگاه ها جهت شارژ کپسول های آتش نشانی در مدت زمان اندک می باشند. در حال حاضر توسط این مجموعه امکان شارژ فوری کپسول های آتش نشانی در حداقل زمان 15 دقیقه ای الی 30 دقیقه متناسب با ظرفیت و نوع کپسول فراهم می باشد.

قیمت شارژ کپسول آتش نشانی

قیمت فروش کپسول آتش نشانی و شارژ کپسول آتش نشانی به فاکتورهای مهمی چون ظرفیت کپسول و نوع متریال تشکیل دهندۀ کپسول آتش نشانی خواهد داشت. بدین ترتیب مالکین کپسول های آتش نشانی باید به صورت دوره ای، تاریخ انقضاء کپسول ها را مورد بررسی دقیق قرار دهند و پیش از منقضی شدن محتویات کپسول اقدام به شارژ آن با مواد جدید نمائید. در حال حاضر توسط مراکز معتبر شارژ کپسول های آتش نشانی امکان شارژ کپسول آتش نشانی دی اکسید کربن، کپسول آتش نشانی هالوژنه، کپسول آتش نشانی فوم، گاز و آب، پودر و گاز و غیره متناسب با مشخصات برچسب مندرج بر روی کپسول فراهم می باشد.

جهت سفارش شارژ کپسول آتش نشانی می توانید با گروه خدمات ایمنی آتش گریز تهران تماس گرفته و مراجعه نمائید.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران

آدرس: حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 416
نمایش همه
علاقه مندی ها ()