درمان در منزل از مهمترین خدمات مراکز پرستاری در منزل به شمار می رود. در واقع چنین مجموعه هایی با در اختیار داشتن کلیۀ تجهیزات و همچنین کادر درمان متشکل از پزشک، پرستار و بهیار متخصص قادر به ارائه خدمات درمان در منزل می باشند. چنین مجموعه هایی جهت راه اندازی مراکز و ارائه خدمات درمانی نیاز به أخذ مجوزهای لازم از مؤسسات نظام پزشکی و پرستاری دارند. بنابراین پیش از دریافت  خدمات درمان در منزل ، از سابقه و کیفیت خدمات دهی مرکز پرستاری مورد نظر اطمینان حاصل نمائید.

مرکز خدمات پرستاری نفس بان از دیگر مجموعه های مجرب در حوزۀ ارائه خدمات پرستاری و درمان در منزل فعالیت خود را راه اندازی نموده است. این مجموعه با أخذ مجوزهای لازم از سوی نظام پزشکی و پرستاری اقدام به تأمین نیرو نموده است. بدین وسیله بتوانند متناسب با نیاز افرادی که تمایل به دریافت خدمات درمان و پرستاری در منزل دارند، بهترین خدمات پزشکی و پرستاری را با افراد متخصص ارائه دهند.

ارائه خدمات بالینی و درمان در منزل

افراد زیادی هستند که به دلایل مختلف جهت امور درمانی نیاز به دریافت خدمات پرستاری در منزل می باشند، تا بدین صورت نیاز به مراجعه به مراکز درمانی نداشته باشند. مقصود از انجام درمان در منزل، دریافت خدمات تزریقات، پانسمان، نمونه گیری، سرم زدن، مراقبت های پس از عمل جراحی، مراقبت های آی سی یو، فیزیوتراپی، گفتار درمانی، مراقبت های دوران بیماری کرونا، کاردرمانی، مدیریت زخم بستر، مشاوره مامایی و ... می باشد. بدین ترتیب فرد بیمار به راحتی و بدون دغدغه می تواند خدمات مراقبت های بالینی را در محیط زندگی خود دریافت کنند.

لازم به ذکر است که هزینۀ درمان در منزل و خدمات سرم درمانی در منزل ارتباط مستقیم با سطح خدمات پزشکی و پرستاری که فرد دریافت می کند، دارد و پیش از آغاز کار، قرارداد مالی نوع خدمات درمانی در منزل تنظیم می شود.

جهت کسب اطلاعات جامع در خصوص دریافت خدمات مراقبت های بالینی در منزل می توانید با مرکز خدمات پرستاری نفس بان تماس بگیرید.

نفس بان 

پاسخ گویی به صورت شبانه روزی

آیت اله کاشانی ، بین خیابان ابراهیمی شمالی و حسن آباد ، روبروی پارک زنبق ، ساختمان افرا ، پلاک 432 ،طبقه پنجم ، واحد 501
02144030722
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 412
نمایش همه
علاقه مندی ها ()