پوستر دیواری یکی از محصولات زیبا و خلاقانه در صنعت تولید دیوارپوش محسوب می شود. چند سال اخیر طرح های متنوع و زیبای این محصول را می توان در سطح جهان در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری به وفور مشاهده نمود. تفاوت قابل توجهی بین پوستر و کاغذ دیواری وجود که حاصل سبک طراحی و چاپ این محصولات می باشد، که در ادامۀ مقاله بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت. فروش پوستر دیواری در طرح های متنوعی صورت می گیرد و افراد با سلایق متفاوت راحت تر از گذشته می توانند دیوارپوش مورد پسند خود را انتخاب و تهیه نمایند.

فروشگاه دکور آفیس با سال ها کسب تجربه توانسته است موفق به تأمین و پخش انواع پوستر دیواری در طرح های زیبا و جذاب گردد. از این رو اگر علاقه مند به خرید پوستر دیواری مدرن و شیک مانند خرید پوستر دیواری کودک هستید، پیشنهاد می کنیم، انواع آلبوم پوستر دیواری این مجموعه را ملاحظه نمائید.

فروش پوستر دیواری پذیرایی

با توجه به اینکه سالن پذیرایی مهم ترین قسمت ساختمان به شمار می رود، عموم مردم هنگام ایجاد تغییر در دکوراسیون داخلی، تلاش دارند تغییرات قابل توجهی در نمای دکوراسیون سالن پذیرایی بوجود آورند. بدین ترتیب از تصاویر زیبا و لوکس پوستر دیواری جهت تزئین نمای دکوراسیون سالن پذیرایی استفاده می شود. توجه داشته باشید، فروش پوستر دیواری پذیرایی در طرح های متنوع و جذاب مدرن و کلاسیک صورت می گیرد و اقشار مختلف جامعه با هر سلیقۀ شخصی به راحتی می توانند دیوارپوش مورد پسند خود را انتخاب نمایند.

به دلیل سبک طراحی فوق العاده خاص این محصول، امکان نصب پوستر دیواری سه بعدی در پشت تلویزیون، پشت مبلمان، پشت میز ناهارخوری و دیگر قسمت های دکوراسیون وجود دارد. در واقع به دلیل چاپ یک تصویر کامل، امکان چسباندن پوستر در نمای بخشی از دکوراسیون می تواند بسیار چشمگیر باشد.

برخی از طرح های پرفروش پوستر دیواری را می توانید در سایت رسمی فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مشاهده نمائید.

 

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 233
نمایش همه
علاقه مندی ها ()