زغال کبابی یکی از زغال های پر کاربردی است که افراد جهت تهیۀ کباب، پخت غذا و چای آتیشی از آن استفاده می کنند. زغال حاصل نیم سوز سوختن چوب می باشد و به رنگ سیاه بوده و از درصد بالایی کربن تشکیل شده است. همانطور که می دانید دیگر همچون گذشته امکان تهیۀ آتش در محیط های بسته شهری و در آپارتمان های مسکونی وجود ندارد. بنابراین خرید زغال کبابی می تواند راهکار مناسبی جهت تهیۀ آتش مورد نیاز برای پخت کباب، چایی و غذا باشد.

مجموعۀ سالار سوز جنوب یکی از مراکز عرضۀ زغال در سطح کشور می باشد. این مجموعه متناسب با نیاز بازار اقدام به تهیه و توزیع زغال با کیفیت عالی می نمایند.

ویژگی های بارز زغال کبابی

از مهمترین ویژگی های بارز زغال کبابی می توان به دوام بالا، عدم تولید خاکستر زیاد، بی بو و بی دود بودن، داشتن ابعاد درشت و تولید حرارت زیاد اشاره نمود. چرا که این نوع زغال مقاومت بالا و ماندگاری بیشتری خواهد داشت. جهت خرید زغال با کیفیت توصیه می کنیم به مراکز فروش معتبر مراجعه نمائید چون به منظور جلب رضایت مشتریان، زغال های با کیفیت تهیه نموده و با قیمت مناسب عرضه می کنند. اگر قصد تهیۀ زغال کباب دارید، توجه به سایز زغال حائز اهمیت است چون ابعاد بزرگ زغال ماندگاری بیشتری داشته و بیشتر حرارت تولید می کنند.

فروش ذغال کبابی به صورت فله و یا بسته بندی می باشد. بدین ترتیب افرادی که نیاز به تهیۀ زغال دارند، می توانند متناسب با میزان مصرف به صورت بسته بندی ذغال کبابی مورد نیاز خود را تهیۀ نمایند و صرفۀ اقتصادی نیز برای آنها خواهد داشت.

قیمت فروش زغال لیمو و زغال کبابی به وزن، برند و کیفیت زغال بستگی دارد. جهت خرید زغال با کیفیت و قیمت ارزان می توانید به واسطۀ مجموعۀ سالار سوز جنوب اقدام نمائید.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 372
نمایش همه
علاقه مندی ها ()