قطعات بیل مکانیکی دوسان اجزای اصلی این ماشین را تشکیل می دهند. با گذشت زمان شرکت های متعددی در حوزۀ تولید ماشین آلات سنگین فعالیت خود را راه اندازی نمودند و کمپانی دوسان نیز جزء یکی از مجموعه های ماشین سازی معتبر کره ای به شمار می رود. این مجموعه با گذشت زمان توانست موفق به ساخت ماشین بیل مکانیکی در مدل های مختلف گردد. جهت ساخت بیل، توسط برخی از شرکت های معتبر سازندۀ قطعات ماشین، اقدام به خرید قطعات بیل مکانیکی دوسان نمودند. بدین ترتیب بتوانند ماشین آلات غول پیکر را ساخته و جهت مصارف صنعتی، عمرانی، ساختمان سازی و غیره استفاده نمایند.

فروشگاه هیدروسنتر به عنوان یکی از مراکز پخش لوازم یدکی انواع بیل مکانیکی دوسان در تهران تأسیس شده است. اگر از جمله دارندگان ماشین آلات سنگین برند دوسان هستید، می توانید از طریق دفتر فروش هیدرسنتر قطعات بیل مکانیکی دوسان مدل مشخصی از کمپانی دوسان را استعلام نمائید.

تأمین انواع قطعات بیل مکانیکی دوسان اورجینال

با توجه به کاربردی که بیل مکانیکی در مصارف مختلف دارد و استفاده از آن موجب استهلاک ماشین می شود، هر زمان امکان خرید قطعات بیل مکانیکی دوسان وجود دارد تا بدین وسیله بتوان آنها را با قطعات معیوب جابجا نمود. استفاده از ماشین آلات سنگین با قطعات آسیب دیده می تواند موجب افزایش خسارت بوجود آمده گردد و مالک بیل مکانیکی متحمل خسارت سنگین می شود و ممکن است ماشین به طور کامل متوقف گردد.

فروش قطعات بیل مکانیکی دوسان بر اساس مدل های پرفروش این برند در سطح کشور صورت می گیرد. در واقع مراکز توزیع تجهیزات ماشین آلات سنگین، تلاش می کنند با بررسی نیاز مصرف کنندگان، اقدام به تأمین و فروش لوازم یدکی دوسان و دیگر برندهای معتبر جهانی نمایند تا اینکه متقاضی داشته باشد.  

البته به طور کلی امکان استعلام قیمت  فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی دوسان توسط فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی با عنوان هیدروسنتر برای شما دارندۀ بیل به صورت اینترنتی و تلفنی فراهم می باشد.

فروشگاه هیدروسنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 210
نمایش همه
علاقه مندی ها ()