قطعات بابکت نیز همچون هر ماشین مکانیکی دیگر دچار آسیب دیدگی و نقص فنی می گردد. از این رو حین استفاده با ماشین بابکت باید رانندگان دقت نمایند که فشار بیش از اندازه به این ماشین وارد نکنند. در این صورت مانع از عملکرد صحیح بابکت نگردد. ماشین بابکت نوعی مینی لودر است که از آن جهت خاک برداری و حفاری زمین استفاده می شود. بدین وسیله فشار بر قسمت های مختلف لودر، فشار بیش از اندازه وارد گردد و یا ناخن های باکت بابکت با سنگ و قطعات محکم برخوردار داشته باشد و در این صورت نیاز به خرید قطعات بابکت باشد.

فروشگاه هیدروسنتر متناسب با برندهای معتبر این نوع ماشین، در لیست محصولاتی که عرضه می نمایند، می توانید فروش قطعات بابکت کوماتسو، کاترپیلار، هپکو، ولوو، هیوندا، دوسان و دیگر برندهای معتبر خارجی و داخلی را مشاهده نمائید.

نکات کلیدی خرید قطعات بابکت

جهت خرید قطعات لودر دوسان و لوازم یدکی بابکت، توجه به اصل بودن قطعات ضرورت دارد و توصیه می کنیم به مراکز فروش معتبر عرضۀ تجهیزات ماشین آلات سنگین مراجعه نمائید. چنین مجموعه هایی با بررسی تمام جوانب کار، اقدام به واردات و عرضۀ انواع قطعات بابکت متناسب با مدل های رایج که در سطح کشور توسط شرکت های مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود، می نمایند.

قطعات موتوری بابکت، قطعات باکت بابکت، قطعات چرخ بابکت، قطعات هیدرولیکی بابکت، قطعات اتاق فرمان بابکت و ... برخی از دسته بندی های مختلف لوازم یدکی بابکت به شمار می روند و متشکل از انواع قطعات ریز و درشت می باشند. بدین ترتیب با مشاهدۀ کوچکترین اختلال در عملکرد هر کدام از قسمت های بابکت، می توانید به واسطۀ فروشگاه های معتبر عرضۀ قطعات ماشین آلات راهسازی، انواع قطعات بابکت را تهیه نموده و بدین وسیله بتوانید عملکرد ماشین را به حالت اولیه باز گردانید.

از طریق فروشگاه هیدروسنتر می توانید متناسب با مدل بابکتی که در اختیار دارید، قطعات بابکت مورد نظر خود را با قیمت ارزان و کیفیت اورجینال تهیه نمائید.

فروشگاه هیدروسنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 209
نمایش همه
علاقه مندی ها ()