ذغال لیمو از جمله انواع زغال موجود در بازار به شمار می رود. این نوع زغال دارای یک سری ویژگی های خاص است که ناشی از نوع چوبی است که در ساخت ذغال لیمو مورد استفاده قرار گرفته می شود. جهت تولید و فروش ذغال لیمو از چوب یک تکه و بدون ترک مرکبات و همچنین درختان جنگل استفاده می شود. پروسۀ پخت زغال لیمو به صورت چند مرحله ای است و در مدت زمان 30 الی 40 ساعت تولید می شود. البته لازم به ذکر است که با افزایش قطر ذغال لیمو، زمان پخت این محصول افزایش پیدا می کند. 

سالار سوز جنوب به عنوان یکی از عرضه کنندگان زغال همچون ذغال لیمو، زغال کبابی، ذغال سفید، زغال لیمو جهرمی و غیره در تهران به فعالیت خود ادامه می دهند. بدین ترتیب افرادی که نیازمند به تهیۀ زغال برای پخت و پز، تهیۀ زغال قلیان و غیره می باشند، می توانند با کادر فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایند.

مزایای ذغال لیمو

از مهمترین مزایای ذغال لیمو می توان به داشتن بوی مطبوع مرکبات، دوام بالا، یک تکه بودن، عدم ایجاد دود و حرارت بالا اشاره نمود. از این رو اکثر افراد ترجیح می دهند جهت تهیۀ زغال قلیان اقدام به خرید ذغال لیمو نمایند.

مرحلۀ اول تولید ذغال لیمو اختصاص به سفت کردن چوب درون کوره های صنعتی بزرگ دارد که با استفاده از ایجاد محیط خلاء درون کوره صورت می گیرد.

مرحلۀ دوم، فرآیند اسید زدایی از چوب صورت می گیرد که با عنوان سرکه گیری نیز شناخته می شود.

مرحلۀ سوم نیز پروسۀ اسید زدایی ذغال لیمو تا 60 درصد خلوص صورت می گیرد. اجرای این مرحله به همراه کربونیزاسیون تا دمای 200 درجه سانتی گراد انجام می گیرد و سپس زغال لیمو تهیه شده وارد فیلتر شده و فرآیند کندانسیون یا همان تبدیل گاز به مایع صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوۀ خرید زغال سکه ای و زغال لیمو با قیمت ارزان می توانید به واسطۀ سالار سوز جنوب اقدام نمائید.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 390
نمایش همه
علاقه مندی ها ()