تهیۀ لوازم یدکی جرثقیل از جمله دغدغه های بزرگ شرکت های عمرانی، ساختمانی و صنعتی محسوب می شود. کاربرد عمدۀ جرثقیل را تا کنون در اجرای پروژه های مختلف مشاهده نموده اید. هدف از طراحی و ساخت جرثقیل، جابجایی قطعات سنگین است. با استفاده از ماشین آلات جرثقیل در عملیات ساختمان سازی، پیمانکاران می توانند به راحتی مصالح ساختمانی سنگین و مورد نیاز خود را جابجا نمایند. استفاده از جرثقیل می تواند باعث کاهش زمان حمل و نقل وسایل سنگین در صنایع مختلف گردد. فروش لوازم یدکی جرثقیل بر مبنای برند، مدل و دسته بندی آنها صورت می گیرد.

شرکت پارت یدک راهسازی جزء یکی از مراکز عمدۀ پخش قطعات و لوازم یدکی جرثقیل با برندهای معتبر همانند کوماتسو، کاترپیلار، هیوندا، ولوو و غیره در تهران و شهرستان ها می باشند.

واحد تأمین و فروش انواع لوازم یدکی جرثقیل

جرثقیل جزء ماشین آلات کاربردی است که امکان جابجایی وسایل سنگین و حجیم را برای کمپانی های مختلف میسر می سازد. صنعت عمرانی جهت اجرای پروژه های سد سازی، صنعت ساخت و ساز، باربری در بنادر و صنایع نفت و گاز تنها تعداد محدودی از صنایعی هستند که با هدف سهولت در جابجایی اقلام سنگین از مزایای ماشین آلات جرثقیل با ظرفیت و مدل های مختلف استفاده می کنند.

جرثقیل به دلیل داشتن قطعات مکانیکی، ممکن است دچار فرسودگی گردد. علاوه بر آنکه نحوۀ استفاده از جرثقیل تأثیر مستقیم بر روی سالم بودن لوازم یدکی خواهد داشت.

شرکت پارت یدک راهسازی به عنوان یکی از مجموعه های پیشرو در حوزۀ ارائه خدمات دهی به مشتریان در سطح کیفیت بالا می باشد. کارشناسان فروش پارت یدک به منظور رفاه حال مشتریان، امکان ارتباط و خرید قطعات جرثقیل به صورت اینترنتی را فراهم نموده است. این مجموعه به صورت تخصصی در حوزۀ فروش انواع لوازم یدکی جرثقیل به صورت اورجینال در سطح کشور خدمات رسانی می کنند.

 پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 231
نمایش همه
علاقه مندی ها ()