لاستیک نکسن یکی دیگر از برندهای معروف در سطح جهان است و تا کنون کمپانی های متعدد خودروسازی جهت تأمین لاستیک فابریک محصولات خود از برند لاستیک نکسن استفاده نموده اند. در حال حاضر لاستیک سواری نکسن به عنوان یکی از شناخته ترین برندهای حال حاضر در جهان و همچنین در سطح کشور می باشند. تا کنون شرکت های خودروسازی شورولت، کیا موتور، ولکس واگن و ... برای خودروهای تولیدی خود از انواع لاستیک نکسن استفاده می کنند. فروشگاه لاستیک چرخ و یدک به صورت تخصصی در زمینۀ تأمین و فروش لاستیک سواری و غیر سواری مانند فروش لاستیک نکسن کسب و خود را تأسیس نموده است و همواره در صدد ارائه محصولات با کیفیت در برندهای مطرح و شاخص می باشند. بدین وسیله بتوانند موفق به کسب رضایت مشتریان گردند.

فاکتورهای مهم انتخاب لاستیک نکسن

از مهمترین نکاتی که می توان جهت معرفی لاستیک نکسن بدان اشاره نمود، تنوع بالا و کیفیت بالای این برند در برابر رقبای تجاری کره ای خود همچون لاستیک کومهو و لاستیک هانکوک می باشد. این برند به دلیل داشتن کیفیت بالای محصولات، طرفداران زیادر در بازار داخل کشور دارد که البته نیاز به ذکر است که برند لاستیک نکسن با دو برند دیگر نیز در بازار جهانی به فروش می رسند که می توان به لاستیک رودستون و لاستیک کپیتال اشاره نمود.

هر کدام از این برندها طرفداران خاص خود را در ایران دارند که البته لازم به ذکر است که قیمت لاستیک نکسن به نسبت لاستیک رودستون ارزان تر است. کمپانی لاستیک نکسن، محصولات این کمپانی را با مشخصات فنی متفاوت تولید و روانۀ بازار جهانی می کنند. همانطور که در سطح بازار خرید و  فروش اینترنتی لاستیک مشاهده می نمائید، بخش اعظمی از لاستیک های سواری متعلق به لاستیک نکسن سواری و لاستیک نکسن شاسی بلند می باشد.

به طور کلی افرادی که به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه می کنند، لاستیک نکسن را به عنوان یکی از اولین گزینه های انتخابی خود در نظر می گیرند.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09103585268

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 190
نمایش همه
علاقه مندی ها ()