لاستیک دنلوپ از جمله برندهای با کیفیت ژاپنی است که در سراسر کشور توسط برخی از مجموعه های معتبر صورت می گیرد. لاستیک به عنوان یکی از اجزای اصلی خودرو محسوب می شود و نوع تایری که اتومبیل بدان مجهز است، تأثیر مستقیم بر نحوۀ فرمان پذیری خودرو خواهد داشت. انتخاب لاستیک مناسب از جمله دغدغه های مهم برای مالکین اتومبیل های مختلف می باشد.  فروش لاستیک دانلوپ توسط برخی از مراکز فروش تایر سواری و غیره برای افراد حائز اهمیت است.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک یکی از مراکز تخصصی فروش تایر در تهران می باشد. این مجموعه با بررسی نیاز بازار موفق به عرضۀ انواع تایر با برندهای مختلف از جمله لاستیک دنلوپ، کومهو، هانکوک و ... می باشند. طرفداران هر کدام از برندهای معتبر می توانند جهت تهیۀ تایر مورد نیاز اتومبیل به این مجموعۀ با سابقۀ درخشان مراجعه نمایند.

سفارش اینترنتی لاستیک دنلوپ

با توسعۀ فضای اینترنت در سطح جهان و همچنین داخل ایران، شرایط مناسبی جهت خرید اینترنتی لاستیک دانلوپ برای مشتریان این برند فراهم می باشد. البته تعداد محدودی از فروشندگان تایر این فرصت ایده آل را در اختیار مشتریان خود قرار داده اند. ارائه چنین خدماتی موجب افزایش رفاه حال مشتریان می گردد چون در هر موقعیت زمانی و مکانی می توانند پس از بررسی کامل مشخصات فنی لاستیک ها با برندهای مختلف، اقدام به خرید آنلاین لاستیک دنلوپ با متریال مرغوب نمایند.

فاکتورهای طلایی همچون قیمت روز ارز، مشخصات فنی تایر، ساختار ظاهری و تاریخ تولید بر روی قیمت لاستیک دانلوپ تأثیرگذار است. افرادی که قصد تهیۀ لاستیک برای اتومبیل خود را دارند، پس از در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی، نوع کاربری خودرو و مشخصات فنی و موتوری اتومبیل اقدام به تهیۀ لاستیک استاندارد و مناسب با قیمت ارزان همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش نمایند.

اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره رایگان پیش از خرید آنلاین لاستیک مانند خرید لاستیک پیرلی دارید، می توانید از خدمات مشاورۀ آنلاین فروشگاه اینترنتی لاستیک چرخ و یدک بهره مند شوید.

  فروشگاه چرخ و یدک

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09103585268

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 203
نمایش همه
علاقه مندی ها ()