قطعات لیفتراک سهند در دسته بندی های مختلف جایگذاری می شوند. کمپانی سهند فعالیت خود را در حوزۀ تولید ماشین آلات سنگین آغاز نموده است و طی سال ها فعالیت مداوم توانسته اند موفق به ساخت ماشین آلات لیفتراک و غیره گردند. فروش قطعات لیفتراک سهند به واسطۀ برخی از مراکز عمدۀ توزیع تجهیزات ماشین آلات سنگین صورت می گیرد. کمپانی و مجموعه های فروشگاه زنجیره ای به اقتضای نیاز، مجهز به لیفتراک با ظرفیت باربری متفاوتی می باشند. در صورت مشاهدۀ کوچکترین اختلال در عملکرد چنین ماشین آلاتی، می توانید جهت خرید قطعات لیفتراک سهند به مراکز عمدۀ پخش تجهیزات و قطعات ماشین آلات سنگین با برندهای مختلف مراجعه نمائید.

فروشگاه هیدروسنتر یکی از مجموعه های معتبر در عرصۀ پخش قطعات ماشین آلات سنگین در تهران و شهرستان ها می باشد. این مجموعه دارای سابقۀ درخشان در زمینۀ فروش لوازم یدکی و قطعات لیفتراک سهند و دیگر برندهای معتبر می باشد.

قیمت قطعات لیفتراک سهند

قیمت قطعات لیفتراک سهند مشخص نمی باشد چون تعدد قطعات و مدل های لیفتراک تولیدی کمپانی سهند بسیار است. لیفتراک توسط کمپانی های سازنده در مدل و ظرفیت های متعددی ساخته می شوند که می توان به لیفتراک دستی، لیفتراک برقی، لیفتراک دوگانه سوز و دیزلی اشاره نمود. از این رو مجموعه های مختلف با در نظر گرفتن حجم کار، وزن محصولات و شرایط محیطی اقدام به خرید لیفتراک مناسب می نمایند.

با توجه به کاربرد مدل های مختلف لیفتراک سهند، شاهد عرضۀ قطعات لیفتراک سهند توسط برخی از مجموعه های عرضۀ تجهیزات ماشین آلات صنعتی در سطح کشور می باشیم. لیفتراک بالابر، لیفتراک چرخشی و لیفتراک ایستاده برخی از دسته بندی های اصلی ماشین آلات لیفتراک به شمار می روند. لیفتراک در اجرای امور حمل بار و وسایل سنگین و سرعت بخشیدن به فرایند حمل و نقل وسایل مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

جهت خرید لوازم یدکی لیفتراک سهند می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه هیدروسنتر تماس حاصل فرمائید.

فروشگاه هیدروسنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 182
نمایش همه
علاقه مندی ها ()