کتونی ورزشی چیست و اهمیت خرید آن از هایپرجیم:

در خصوص بحث خرید کتونی ورزشی باید در نظر داشت که ویژگی های یک کفش خوب چه چیزهایی می باشد؟

این همان موضوعی است که در ادامه مقاله قصد داریم آن را بررسی کنیم. اولین مسئله مهم در انتخاب کتونی ورزشی پاشنه آن است، پاشنه کفش باید طوری طراحی شده باشد که پا در آن راحت باشد خصوصاً زمانی که بندهای کفش را سفت می کنیم. اگر در این موقعیت بتوانیم کفش را بدون باز کردن بند از پا در بیاوریم مطمئناً کفش دارای انعطاف بسیار خوبی می باشد.

مورد بعدی که در انتخاب کفش باید به آن توجه کنیم رویه کتونی ورزشی می باشد. چنانچه پس از پوشیدن کفش، رویه کفش به پای شما فشار آورد سریعاً آن را از پا خارج کنید و کفش های دیگر را امتحان کنید. البته یک نکته در این مورد حائز اهمیت است آن هم میزان سفت کردن بند های کتونی می باشد. رویه کفش عموماً باید بسیار نرم باشد و هیچگونه برآمدگی داخل آن نباشد به این ترتیب پا در آن راحت خواهد بود.

اهمیت کتونی ورزشی:

نکته بعدی در انتخاب کفش پهنای کتونی ورزشی است، ورزشکار باید بتواند پنجه پایش را به راحتی درون کفش حرکت دهد. مطمئنا اگر پنجه پا این آزادی را نداشته باشد به ناگزیر فشارها را روی انگشتان پا متمرکز می کند، بنابراین آسیب جدی در طولانی مدت به سلامت پا و کمر شما خواهد زد. حتما قبل از خرید کفش آن را پوشیده و بند آن را به در حالت متوسط سفت کنید و با آن کمی راه بروید تا از سایز مطلوب کفش برای پای خود مطمئن شوید. برای خرید کفش ریباک به هایپرجیم مراجعه کنید. 

یکی از فروشگاه هایی که دارای پرسنل مجرب در خصوص توضیح انواع مختلف کتونی ورزشی میباشد مرکز خرید هایپرجیم است، این مرکز خرید با خوش رویی به تمامی خریداران مشاوره های پزشکی و حرفه ای برای انتخاب کتونی ورزشی می دهد. قیمت کتونی ها در این مرکز خرید بسیار نازل می باشد.

فروشگاه هایپر جیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 201
نمایش همه
علاقه مندی ها ()