پیچ و رولپلاک نمای ساختمان از جنس فولاد مقاوم و ضد زنگ می باشد. ارتفاع پیچ بر اساس عمق و ضخامت مصالح ساختمانی نمای مشخص می گردد. البته نوع و جنس پیچ و رولپلاک نقش بسزایی در کیفیت و قیمت اجرای خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان خواهد داشت. دلایل متفاوتی وجود دارد که باعث سُستی و جدا شدن سنگ از نمای ساختمان می شود. عدم اجرای مطلوب بندکشی مصالح موجود در نمای ساختمان، اجرای ضعیف اسکوپ سنگ در نما، نشست ساختمان بر اثر زمین لرزه و وزش شدید باد و باران از موارد مهم هستند که تأثیر مستقیم بر آسیب پذیر بودن مصالح ساختمانی نما خواهد داشت.

گروه کار در ارتفاع نماروز با در اختیار داشتن تکنسین های مجرب و توانمند قادر به انجام اصولی کارهای ساختمانی در ارتفاع می باشند. جهت هماهنگی برای اجرای اصولی پیچ و رولپلاک نمای ساختمان می توانید با کارشناسان فنی نماروز تماس حاصل فرمائید.

ارائه خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در تهران

با وجود سازه های قدیمی نما سنگ، ارائه خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در تهران توسط گروه های ساختمانی کار در ارتفاع ضرورت دارد. به عبارتی چنین مجموعه هایی با بررسی وضعیت نمای ساختمان و سطح سُستی مصالح ساختمانی، با انتخاب پیچ و رولپلاک فلزی با عمق مناسب اقدام به مقاوم سازی مصالح نمای ساختمان می نمایند. خدمات آب بندی نمای ساختمان توسط نماروز ارائه می گردد.

پیچ، رولپلاک، چکش، دریل و پیچ بند از جمله ابزارآلات مهم هستند که جهت اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شوند. البته جهت دسترسی به قسمت های مختلف نمای ساختمان، فرد نیازمند به تجهیزات بالابر، طناب، داربست و یا کلایمر دارد. در حالت کلی انتخاب روش اجرای کار در ارتفاع به طراحی نمای ساختمان بستگی دارد. با تأمین تجهیزات مورد نیاز برای نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب، می توان به بخش های مختلف نمای ساختمان دسترسی داشت و فرد در مدت زمان کوتاه و تسلط کامل قادر به نصب پیچ و رولپلاک خواهد بود.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 266
نمایش همه
علاقه مندی ها ()