انواع تردمیل

  • تردمیل دستی: در این نوع تردمیل شما با استفاده از پاهای خود سرعت و قدرت تردمیل را افزایش می‌دهید و زمانی که حرکت نکنید، دستگاه نیز توقف می‌کند. شاید استفاده از تردمیل دستی سخت به نظر برسد، اما اگر می‌خواهید سخت‌تر تمرین کنید گزینه مناسبی است. فروش تردمیل از طریق سایت صورت می گیرد. 

از مزایای دیگر این تردمیل این است که در هر جایی می‌توان آن را قرار داد، زیرا نیازی به پریز برق ندارد.

  • تردمیل برقی: رایج‌ترین نوع تردمیل است و استفاده از آن نسبت به تردمیل دستی آسان‌تر است، در نتیجه قیمت بالاتری دارند. سرعت و قدرت این دستگاه توسط جریان برق کنترل می‌شود و بعضی از مدل‌های آن دارای نمایشگرهای لمسی بزرگ هستند که البته گران‌تر اند. 
  • تردمیل خمیده: این نوع تردمیل تسمه‌ای خمیده دارد و به صورت دستی کار می‌کند. گفته می‌شود کار کردن با تردمیل خمیده از صاف راحت تر است، زیرا فرم نزدیک‌تری به شکل پاها هنگام دویدن دارد و ماهیچه‌های بیشتری را درگیر می‌کند. تردمیل خمیده معمولا نسبت به سایرین قیمت فروش تردمیل بالاتر است.

    در آخر

    با توجه به انتظارات خود از فروش تردمیل خانگی و انواع آن تحقیق کنید و مناسب‌ترین دستگاه را بخرید. حتی اگر قبلا در باشگاه با تردمیل کار کرده‌اید، ابتدا دستور‌العمل آن را با دقت بخوانید، ممکن است دستگاه شما با تردمیل باشگاه متفاوت باشد.

    فروشگاه تردمیل آنلاین

    نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

    تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

    آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 214
نمایش همه
علاقه مندی ها ()