زغال لیمو از جمله زغال های با کیفیت موجود در بازار می باشد. امروزه شهر نشینی موجب شده تا برخی از افراد به صورت حرفه ای در حوزۀ تولید زغال فعالیت کنند چون دسترسی عموم افراد به چوب درختان و سوزاندن آنها در محیط غیر ممکن می باشد. از این رو با استفاده از کوره های مخصوص، اقدام به تولید زغال با چوب انواع درختان می نمایند. در حال حاضر شاهد فروش زغال لیمو ، زغال چوب بلوط، زغال چوب توت و غیره در سطح بازار می باشیم. این نوع زغال از کیفیت بالایی برخوردار است و با قیمت ارزان می توان با کیفیت بالا تهیه نمود.

سالار سوز جنوب از جمله مجموعه های معتبری است که در حوزۀ فروش زغال های با کیفیت فعالیت می کنند. زغال لیمو، زغال سفید، زغال فشرده، زغال چینی، زغال سکه ای و ... از جمله انواع زغالی است که توسط این مجموعه قابل تأمین می باشد.

قیمت زغال لیمو

قیمت زغال لیمو به عوامل متعددی بستگی دارد که می توان به کیفیت آن، جنس چوب، نوع برش و ... اشاره نمود. جهت تولید زغال از افزودنی های مختلف استفاده می شود که بتوانند زغال فشرده تولید کنند که ماندگاری بالایی داشته باشد. تولید زغال لیمو به صورت مرحله ای می باشد و اجرای صحیح هر کدام از فازها، تأثیر مستقیم بر روی کیفیت زغال تولید شده خواهد داشت.

هر چه میزان کیفیت زغال لیمو تولید شده بهتر باشد، ماندگاری بیشتری خواهد داشت. فروش زغال لیمو به صورت فروش زغال سکه ای و اشکال هندسی صورت می گیرد. در واقع زغال قالبی را می توان از چوب درختان مرکبات تهیه نمود.

پس از هماهنگی های لازم، می توانید به صورت اینترنتی و تلفنی از طریق مجموعۀ سالار سوز جنوب زغال مورد نیاز خود را تهیه نمائید.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 345
نمایش همه
علاقه مندی ها ()