نحوه کالیبره کردن ترازوی دیجیتال آشپزخانه : فروشگاه تجهیزات

حال که با اهمیت کالیبره کردن ترازوی دیجیتال آشپزخانه آشنا شدید، باید به سراغ عمل کردن بروید!

  • محل قرار گیری ترازو در کالیبره کردن آن بسیار مهم است. برای هرچه بهتر شدن نتیجه کالیبراسیون خود، آن را در سطح صاف و بدون لغزش انجام دهید؛ اگر این کار را در مکانی لغزنده و غیر صاف انجام دهید علاوه بر نتیجه ناصحیح کالیبراسیون، همیشه احتمال خطا در محاسبات وزن را خواهید داشت؛ ترازوی دیجیتال آشپزخانه با برندهای معتبر چون محک، پند، صدر و ... توسط فروشگاه تجهیزات عرضه می شوند. 
  • با مطالعه دفترچه راهنمای ترازوی دیجیتال خود، از نحوه درست کالیبره کردن آن آگاه شوید، ممکن است در برخی مدل ها تفاوت هایی در فشردن دکمه ها وجود داشته باشد؛
  • از وزنه مخصوص کالیبره کردن استفاده کنید، برای مطمئن شدن از نحوه کالیبراسیون خود،همراه با وزنه های کالیبره جسم دیگری با وزن معین را روی ترازو بگذارید.

همان طور که گفته شد به طور مرتب و در بازه زمانی مشخص ترازوی خود را کالیبره کنید. تعداد دفعات کالیبره کردن آن به دفعات استفاده شده مرتبط است. نوع کالیبره و دفعات آن معمولا در مدل های مختلف تفاوت دارد؛ بنابراین حتما دفترچه راهنمای ترازوی دیجیتال آشپزخانه خود را مطالعه کنید. 

به طور کلی هنگام خرید ترازوی خانگی نیز این نکات مهم باید در نظر گرفته شود چون نقش بسزایی در نگهداری و طول عمر ترازو خواهد داشت. 

کلام پایانی

احتمالا بعد از خواندن مطالب بالا، از اهمیت بالای کالیبره کردن در ترازوی دیجیتال آشپزخانه، باخبر خواهید شد. کالیبره کردن پروسه و روندی پیچیده نیست و با آگاهی از آن با توجه به نوع و مدل ترازوی دیجیتالیتان، به راحتی قادر خواهید بود آن را انجام دهید.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات، علاوه بر راهنمایی شما برای کالیبراسیون  مناسب دستگاهتان، با کیفیت ترین و مناسب ترین ترازوی آشپزخانه موجود در بازار ایران را نیز ارائه می دهد.

جهت خرید انواع ترازوی آشپزخانه می توانید به وب سایت فروشگاه تجهیزات مراجعه نمائید و به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت نمائید. 

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 245
نمایش همه
علاقه مندی ها ()