جعبه مقوایی از جمله انواع روش های بسته بندی کالا به شمار می رود. انتخاب بسته بندی جعبه مقوایی به فاکتورهای متعددی بستگی دارد که می توان به نوع کالا اشاره نمود. تا کنون با مراجعه به فروشگاه ها، انواع بسته بندی جعبه مقوایی مواد غذایی، تجهیزات الکترونیکی، قطعات خودروسازی، تجهیزات خانگی و غیره را مشاهده نموده اید. هر کدام از آنها متفاوت از یکدیگر ساخته شده اند چون به نوع اقلام و ابعاد آنها بستگی داشته.

مجتمع چاپ و بسته بندی پویا نوین دارای سابقۀ درخشان در حوزۀ طراحی و تولید جعبه مقوایی در طرح های مختلف می باشد. جهت سفارش هر گونه خدمات جعبه سازی و امور مرتبط با چاپ و بسته بندی می توانید با کارشناسان فنی این مجموعه مشورت نمائید.

ساخت انواع جعبه مقوایی محصولات مواد غذایی

نکات متعددی در خصوص طراحی و ساخت جعبه های مقوایی محصولات مواد غذایی دارد که رعایت برخی از آنها هنگام جعبه سازی قطعات صنعتی ضرورت ندارد. جهت جعبه سازی کالاهای مواد غذایی باید از مواد اولیۀ درجه یک استفاده گردد و موارد بهداشتی در ساخت اینگونه جعبه های مقوایی باید رعایت گردد.

با پیشرفت تکنولوژی، فناوری ساخت جعبه های مقوایی تغییر پیدا کرده است و شاهد تنوع سبک طراحی و جعبه سازی در صنایع مواد غذایی، تجهیزات دیجیتالی، تجهیزات انتشاراتی، وسایل و تجهیزات صنعتی و غیره در ابعاد مختلف می باشیم.

شیوۀ طراحی و ساخت جعبه مقوایی به نوع کالا و قیمت بستگی دارد. به عبارتی متناسب با کالاهای ارزشمند، استفاده از مقوای ضخیم و با دوام با طرح های لوکس و طلاکوب شده، بیش از جعبه های مقوایی ساده کاربرد دارد.

بدیهی است نوع جعبه مقوایی تأثیر مستقیم بر روی فروش کالا خواهد داشت، علاوه بر آنکه موجب حفظ سلامتی کالا می شود.

مجموعۀ بسته بندی پویا نوین به عنوان یکی از مجموعه های پیشرو در صنعت جعبه سازی، کارتن سازی و چاپ می باشد و قادر به ارائه خدمات به صنایع تولیدی در سراسر کشور می باشند.

مجتمع چاپ و بسته بندی پویا نوین

آدرس : تهران ، بلوار آیت اله سعیدی ، سه راه آدران ، خیابان میهن ، میهن 2 ، پلاک 5

ایمیل: pouyaprinting@yahoo.com      

شماره تماس: 02156867000     فکس: 02156867600     همراه: 09123001056

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 281
نمایش همه
علاقه مندی ها ()