اطلاعاتی در مورد چرخ گوشت قصابی:

توضیحاتی در مورد چرخ گوشت قصابی:

چرخ گوشت هایی که در مراکزی مانند قصابی ها استفاده می شوند یکی از قدیمی ترین و معمول ترین چرخ گوشت هایی هستند که در برند های متفاوتی تولید خواهند شد. همانطور که می دانید به این چرخ گوشت ها چرخ گوشت قصابی می گویند. چرخ گوشت های قصابی در سراسر دنیا توسط شرکت های تولید کننده انواع لوازم برقی و چرخ گوشت تولید می ‌شود و به همین دلیل می ‌توان برای خرید چرخ گوشت قصابی آن ها را در رنگ های متفاوتی انتخاب نمود. یکی از کشور هایی که در تولید چرخ گوشت های متفاوت پیش رو می باشد کشور ایتالیا است. به علت بالا بودن میزان خریداران این چرخ گوشت های ایتالیایی نمایندگی های مختلفی در سراسر دنیا در کشور های مختلف وجود دارند که به فروش چرخ گوشت ها می پردازند می توان گفت به طور کلی چرخ گوشت ها در دو دسته چرخ گوشت های صنعتی و چرخ گوشت های نیمه صنعتی قرار می گیرند. چرخ گوشت صنعتی چرخ گوشت هایی هستند که در مشاغل مختلف از آن ها استفاده می شود. این چرخ گوشت ها از هر نظر با چرخ گوشت های نوع دیگر کاملاً متفاوت می باشند و دارای مشخصه هایی هستند که برای امور کاملا صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. این چرخ گوشت ها برای کارخانه های تولید مواد غذایی بیشتر استفاده شده و مرسوم می باشد. اگر بخواهیم در مورد چرخ گوشت نیمه صنعتی صحبت کنیم باید بگوییم این چرخ گوشت تعداد بسیار زیادی از چرخ گوشت ها را شامل می شود. همینطور باید گفت چرخ گوشتی که در منازل مختلفی از آن استفاده می کنند در نوع چرخ گوشت نیمه صنعتی می باشد زیرا می توان علاوه بر منازل آن ها را در بعضی از مشاغل کوچک نیز مورد استفاده قرار داد. البته باید گفت برای استفاده کردن این چرخ گوشت ها در مشاغل مختلف به دلیل استفاده روزمره از آن ها باید چرخ گوشتی خریداری شود که دارای قطعات قوی و دارای برند بسیار معتبری باشد.

نکات خرید چرخ گوشت قصابی:

چرخ گوشت قصابی یکی از انواع چرخ گوشت هایی است که می تواند هم در نوع صنعتی خریداری شود و هم می توان آن را در انواع نیمه صنعتی تهیه نمود و مورد استفاده قرار داد که البته نوع این چرخ گوشت ها بستگی به سایز چرخ گوشت، شکل آن که به صورت رومیزی و ایستاده می باشد، چرخ دار یا بدون چرخ بودن آن، یخچال دار یا فاقد یخچال بودن آن و بسیاری موارد دیگر است که هر کدام می‌ت وانند در دسته چرخ های صنعتی و نیمه صنعتی قرار گرفته و چرخ گوشت مورد نظر را دارای خصوصیات ویژه ‌ای کنند. چرخ گوشت قصابی در برند های خارجی و داخلی زیادی تولید شده که هر کدام از آن ها مشخصات ویژه ‌ای دارند. چرخ گوشت هایی که در کشور های دیگری تولید می شوند دارای برند های گوناگون می باشند که هر کدام از آن ها دارای نمایندگی ‌هایی در داخل کشور ما هستند. فروش چرخ گوشت امگا در سایت تراز ایران در مدل های متفاوت انجام می گیرد.

از این چرخ گوشت ها می توان چرخ گوشت قصابی مدل امگا، فیمار و موارد دیگری را نام برد. در کشور ما نیز مدل های بسیار گوناگونی از این چرخ گوشت ها وجود دارد. البته هر کدام از آن ها قیمت متفاوتی دارند. باید گفت مسلماً قیمت چرخ گوشت های قصابی برند خارجی دارای نرخ بالاتری می باشند. برای خرید هر کدام از این چرخ گوشت ها به ویژه چرخ گوشت قصابی باید ابتدا با مشاورین در این امر مشورت نموده و به خرید چرخ گوشت هایی پرداخت شود که دارای چرخش معکوس، رومیزی و ترجیحاً با موتور گیربکسی باشند که دارای قدرت بسیار زیادی در چرخ کردن گوشت های مختلف می باشد. همچنین بهتر است برای خرید این نوع چرخ گوشت ها به دمای گوشت مورد نظر نیز توجه کرده و آن ها را به صورت دمای بالای صفری خریداری نمود. همچنین برای تهیه آن ها بهتر است چرخ گوشت ها از جنس استیل خالص باشند چون کاربرد بسیار بیشتری دارد و مقاومت آن ها بالاتر است.

تراز ایران

آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 191
نمایش همه
علاقه مندی ها ()