چگونه از ترازو آزمایشگاهی استفاده کنیم؟

در استفاده از ترازو آزمایشگاهی باید از نکات و قوانین مهمی پیروی کرد. توجه به این نکات فواید بسیاری مانند افزایش دقت در اندازه گیری و نگهداری بهتر از ترازو را به همراه دارد. مهم ترین نکاتی که در استفاده از ترازو آزمایشگاهی باید رعایت کرد، عبارت است از:

محل نگهداری ترازو آزمایشگاهی

 ترازو آزمایشگاهی را باید در مکانی قرار داد که از حرارت مستقیم، وزش شدید باد و احتمال سقوط از ارتفاع به دور باشد. ایجاد محیطی ایمن که تمامی این موارد در آن رعایت شده باشد به افزایش طول عمر ترازو بسیار کمک می کند. خرید ترازوی آزمایشگاهی را از سایت انجام دهید.

نصب دقیق ترازو

 برای آنکه بهترین نتیجه و بالاترین دقت اندازه گیری در ترازو را به دست آورید، باید در نصب ترازو و تراز کردن محل قرارگیری آن، دقت بسیار بالایی را به کار ببرید. تراز نبودن محل قرارگیری ترازو می تواند منجر به کاهش دقت اندازه گیری شود.

تماس با مایعات

 در واقع ترازوی آزمایشگاهی به دلیل دقت بسیار بالا، از حساسیت بالایی نیز برخوردار است، درنتیجه بایستی در مکان هایی نگهداری شود که مایعات مستقیم روی آن ریخته نشود و به دلیل دیجیتالی بودن برخی از این ترازوها، مشکلی برای مدار برقی و دیجیتالی آن به وجود نیاید.

موقعیت مکانی ترازو

ترازوهای آزمایشگاهی را در مکان هایی باید استفاده کنید که آرام باشند و تغییر موقعیت مکانی ندهند. به طور مثال یک میز ثابت که تغییر موقعیت نمی دهد برای قرارگیری ترازو و استفاده از آن مکان مناسبی است. نوع میز مورد استفاده از اهمیت خاصی برخوردار نیست، فقط در صورت استفاده از مواد شیمیایی در آزمایشگاه، استفاده از میزهای فلزی به جای میزهای چوبی پیشنهاد می شود. خرید ترازو  را از بهترین سایت فروشگاهی انجام دهید.

موقعیت قرارگیری در کنار دیگر تجهیزات

برخی از ترازوهای آزمایشگاهی به دلیل دیجیتالی بودن از حساسیت بالایی برخوردار هستند. درنتیجه نباید حرکتی سبب اختلال در مدار دیجیتالی آن ها شود. به طور مثال وجود تجهیزاتی که دارای آهن ربای بسیار قوی هستند، می تواند مدار دیجیتالی ترازو را مختل کند و درنهایت اندازه گیری اشتباهی را انجام دهد. در طول زمان نیز می تواند طول عمر ترازو را بکاهد.

فروشگاه دیجی اسکال 

تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02155833430 - 02133124701
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 202
نمایش همه
علاقه مندی ها ()