ساک پارچه ای نسل جدید از محصولات تولید شده از پارچه های اسپان باند و یا سوزنی می باشد. البته این نوع پارچه با عنوان پارچه های بدون تار و پود نیز شناخته می شود. جهت خرید انواع ساک پارچه ای می توانید به مجموعه های عرضه کنندۀ محصولات پارچه ای سوزنی مراجعه نمائید. البته صاحبان مشاغل جهت امور تبلیغات می توانند به طور مستقیم با قیمت ارزان از طریق مراکز تولید ساک دستی پارچه ای، این محصول را تهیه نمایند.

البته مجموعۀ پارچینه، نیز به عنوان یکی از تولیدی های بزرگ و مطرح در حوزۀ تولید پارچه های نان وون، تولید، طراحی و چاپ انواع ساک پارچه ای در تهران تأسیس شده است و قادر به ارائه خدمات فروش ساک پارچه ای در سراسر کشور می باشد.

شیوۀ تولید ساک پارچه ای با ماشین آلات تمام اتوماتیک

همانطور که می دانید جهت دوخت ساک دستی پارچه ای از سه روش دوخت با چرخ خیاطی، چرخ های التراسونیک و خط تولید اتوماتیک انجام می گیرد. مجموعه های تولیدی بزرگ متناسب با سرمایه گذاری که انجام داده اند از روش سوم جهت تولید ساک پارچه ای استفاده می کنند.

با استفاده از دستگاه های پیشرفته و راه اندازی خط تولید پارچه اسپان باند، ابتدا مواد اولیه پلیمری داخل ماشین با حرارت بالا ذوب می شوند و به حالت مایع تبدیل شده و با استفاده از دستگاه های مخصوص با خروجی لوله ای شکل، به صورت رشته های پلیمری از دستگاه خارج می شود و به صورت موازی در کنار یکدیگر قرار گرفته می شوند و در انتها پروسۀ پرس انجام می گیرد. متناسب با نیاز مشتریان هر رول پارچه اسپان باند بر روی یکدیگر پرس می شوند تا گرماژ مورد نظر بدست آید و سپس مرحلۀ طراحی و چاپ ساک پارچه ای آغاز می شود. فروش کیسه پارچه ای توسط این مجموعه با بهترین کیفیت انجام می شود.

گروه تولیدی پارچینه از مجموعه های پیشرو در صنعت تولید پارچه های بی بافت و ساک دستی های پارچه ای همواره آمادۀ خدمات رسانی به مشتریان گرامی در سرتاسر کشور می باشد.

پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 291
نمایش همه
علاقه مندی ها ()