چاپ ساک پارچه ای از جمله تکنولوژی های جدید در سطح جهان به شمار می رود که چندین سال از ورودی این صنعت به داخل کشور می گذرد. پارچه سوزنی نوعی پارچۀ بدون تار و پود می باشد که فرآیند تولید آن بسیار متفاوت از پارچه های الیاف دار می باشد و کارایی خاص خود را در صنایع مختلف دارد. البته خدمات چاپ ساک پارچه ای جایگاه خاص و منحصربفرد در صنعت تبلیغات جهانی دارد. به عبارتی ساک دستی چاپ دار همانند یک بیلبورد پرتابل است که در سطح شهر می توان آنها را در طرح های مختلف مشاهده نمود.

شرکت پارچینه با پی بردن به اهمیت و توسعۀ پارچه های نان وون در سطح جهان، تلاش نموده به عنوان پیشرو در عرصۀ تولید و چاپ ساک پارچه ای گام بردارد. بدین وسیله سهم عمده ای در گسترش فرهنگ استفاده از ساک دستی های پارچه ای در راستای حفظ محیط زیست داشته باشد.

افزایش فروش با سفارش چاپ ساک پارچه ای

با توجه به مطالب مذکور، تا به اینجا باید به اهمیت تولید ساک پارچه ای پی برده باشید چون روزبروز بر تنوع محصولاتی از جنس پارچه های سوزنی افزوده می شود. قطعاً دوام بالا، قیمت ارزان، کیفیت عالی، رنگبندی متنوع، قابلیت چاپ، قابلیت شستشو و تنوع طرح از جمله موارد مهمی هستند که موجب شده تا عموم افراد از خرید ساک پارچه ای استقبال کنند. شرکت ها و مجموعه های کوچک و بزرگ نیز جهت ارائه هدایای تبلیغاتی و یا عرضۀ محصولات خود به مشتریان از خدمات طراحی و چاپ ساک پارچه ای استفاده نمایند.

به عبارتی طراحی و درج عبارات و لگو به عنوان معرف کسب و کارهای مختلف می باشد و استفادۀ طولانی مدت افراد از ساک های پارچه ای، باعث کاهش هزینه های تبلیغاتی شما صاحبان مشاغل می باشد. به نوعی سفارش چاپ ساک دستی پارچه ای، شیوه ای هوشمندانه در راستای امور تبلیغات محسوب می شود.

جهت راهنمایی بیشتر و سفارش خرید ساک دستی سوزنی می توانید با گروه پارچینه تماس حاصل فرمائید.

پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 326
نمایش همه
علاقه مندی ها ()