پوستر دیواری یکی از محبوب ترین محصولات دیوارپوش موجود در بازار محسوب می شود. امروزه سبک های طراحی و چاپ کاغذ دیواری تغییر یافته است و طرح های متنوعی از کاغذ دیواری پوستری تولید شده است. معمولاً خیلی از افراد تزئین نمای دکوراسیون با پوستر را به دلیل هزینۀ ارزانی که نسبت به نقاشی ساختمان دارد، انتخاب می نمایند. البته علت اصلی استقبال عموم افراد نسبت به خرید پوستر دیواری به دلیل ویژگی های ظاهری است که این محصول نسبت به مدل های قدیمی کاغذ دیواری دارد، می باشد. در عین حال این سبک از دیوارپوش را می توان بر روی تنها بخشی از دیوار دکوراسیون نصب نمود.

فروشگاه دکور آفیس یکی دیگر از مراکز عرضۀ تجهیزات دیوارپوش در سطح تهران می باشد. پس از بررسی تمام محصولات رایج در بازار، توانسته اند به لیست محصولات فروشگاه، انواع پوستر دیواری آماده را بی افزایند که البته امکان خرید پوستر دیواری سفارشی را مطابق با طرح مورد پسندشان فراهم نموده است.

فروش پوستر دیواری گل و طبیعت

خیلی از افراد علاقه مند به مشاهدۀ مناظر طبیعی همچون رویش گیاهان و گل های وحشی، صخره، کوه و ... هستید. با نصب پوستر دیواری طرح منظره می توان حس آرامش در فضای دکوراسیون بوجود آورد. متناسب با مکان های مختلف و نوع کاربری که از محیط می شود، مناسب ترین طرح پوستر دیواری را انتخاب نمود.

افراد زیادی خواستار خرید پوستر دیواری طرح گل نقش برجسته و یا طرح گرافیکی سه بعدی هستند، تا بتوانند زیبایی خاصی در نمای دکوراسیون بوجود آورند. پوستر به دلیل ویژگی های ظاهری که دارد، امکان خرید آن در ابعاد مختلف وجود دارد و می توان جهت پوشاندن بخشی از نمای دکوراسیون سالن پذیرایی، راهرو، اتاق ها استفاده نمود. در واقع امکان نصب کاغذ دیواری پوستری بر روی یک ضلع از دیوارهای محیط وجود دارد و بدین وسیله نیاز به صرف هزینه های سنگین جهت نوسازی ساختمان نیست.

برای خرید پوستر دیواری ارزان مانند خرید پوستر دیواری جوانان و نوجوانان به صورت آماده و یا سفارشی می توانید به فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه نمائید.

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 316
نمایش همه
علاقه مندی ها ()