نایلون عریض جزء یکی از مهمترین و پرکاربرترین پلاستیک های صنعتی به شمار می رود. از ویژگی های قابل توجه نایلون عریض می توان به مقاومت بالای این نوع پلاستیک در برابر نور خورشید، داشتن خاصیت جذب کنندگی اشعۀ مادون قرمز خورشید، کاهش جذب گرد و غبار و جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت به کالاها اشاره نمود. با توجه به مطالبی که بدان اشاره کردیم، معمولاً جهت راه اندازی برخی از سیستم های کشاورزی از مزایای نایلون عریض کشاورزی بهره گرفته می شود که می تواند به صورت دو لایه ای و چند لایه ای تولید شده باشند. دریا پلاستیک یکی دیگر از مجموعه های تولیدی موفق در حوزۀ لفاف های بسته بندی در سراسر کشور می باشد. این مجموعه با نیاز سنجی بازار داخل توانسته موفق به تولید نایلون عریض کشاورزی با کیفیت بالا و مواد اولیۀ مرغوب گردند و فروش نایلون عریض توسط این مرکز انجام می گیرد.

خرید نایلون عریض مخصوص گلخانه

مهمترین کاربرد نایلون عریض ، جهت ساخت محوطه های گلخانه می باشد. تا کنون محیط های گلخانه ای را از نزدیک مشاهده نموده اید که با استفاده از پلاستیک ساخته می شوند تا شرایط لازم جهت جذب اشعۀ مادن قرمز خورشید را داشته باشند و بدین وسیله بتوانند از کاهش دمای گلخانه در طول شب جلوگیری کنند. علاوه بر آنکه نایلون عریض گلخانه ای مقاومت بالایی در برابر نور خورشید دارد و می تواند به عنوان گزینۀ مناسبی برای حفظ دمای داخل محیط باشد. از این رو صنایع پرورش قارچ، گل و گیاه، صیفیجات، محصولات کشاورزی و دامپروری از مزایای پلاستیک عریض با ضخامت های مختلف استفاده نمایند.

هنگام خرید نایلون عریض توجه داشته باشید که از مواد اولیۀ مرغوب تولید شده باشند و حالت شفاف و مات آن دارای کیفیت بالالا باشد. مقاومت بالایی در برابر پارگی داشته باشند و بتوان در شرایط آب و هوایی باد و باران از انها استفاده نمود.

جهت خرید نایلون شیرینگ و نایلون عریض و انواع نایلون بسته بندی صنعتی همچون فیلم استرچ، رول شیرینگ و نایلون حبابدار می توانید از طریق مجموعۀ دریا پلاستیک اقدام نمائید.

دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 337
نمایش همه
علاقه مندی ها ()