کاغذ دیواری یکی از رایج ترین کفپوش های موجود در بازار می باشد و جهت تزئین نمای دکوراسیون به کار برده می شود. نصب اصولی کاغذ دیواری بر روی سطوح دیوار ساختمان، می تواند زیبایی محیط را دوچندان نماید و حال و هوای خاصی به فضا ببخشد. متناسب با موقعیت های مختلف دکوراسیون منزل می توانید از مزایای کاغذ دیواری و پوستر استفاده نمائید. کاغذ دیواری ساده، کاغذ دیواری طرح دار نقش برجسته، کاغذ دیواری بافت دار، کاغذ دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری مخمل و ... برخی از انواع کاغذ دیواری هستند که می توانید توسط فروشگاه های عرضۀ تجهیزات دکوراسیون داخلی با قیمت مناسب و کیفیت بالا تهیه نمائید. فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی رونیا دارای سابقۀ درخشان در حوزۀ تأمین و عرضۀ تجهیزات دکوراسیون داخلی از جمله فروش کاغذ دیواری ، پوستر، انواع کفپوش، آسمان مجازی، پرده چاپی و غیره در طرح های مدرن و کلاسیک فعالیت دارند.

تغییر اساسی در نمای دکوراسیون با خرید کاغذ دیواری طرح دار

طرح کاغذ دیواری نقش اساسی در نمای دکوراسیون دارد و در اولین نگاه، نظر بیننده را به خود جذب می کند. به طور کلی می توان در قسمت های مختلف دکوراسیون از مزایای دیوارپوش استفاده نمود. جهت تزئین نمای اتاق خواب، می توان از مزایای کاغذ دیواری با طیف رنگی ملایم و آرامش بخش استفاده نمائید. این در حالی است که جهت تزئین اتاق کودک، خرید کاغذ دیواری سه بعدی بیش از کاغذ دیواری ساده نظر کودکان را به خود جلب می کند و زیبایی فوق العاده و خاصی به محیط می بخشد.

قیمت خرید کاغذ دیواری مانند خرید کاغذ دیواری سه بعدی به طرح، جنس و ابعاد آن بستگی دارد. به دلیل تنوع بالایی که محصولات کاغذ دیواری در بازار دارد، امکان خرید انواع دیوارپوش با قیمت ارزان و کیفت بالا برای شما عزیزان فراهم می باشد.  

جهت خرید تجهیزات دکوراسیون داخلی اعم از کاغذ دیواری می توانید به فروشگاه اینترنتی رونیا مراجعه نمائید و به صورت آنلاین محصول مورد پسند خود را سفارش دهید.

 

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

همراه فروش: 09121996816 

خط مستقیم فروش: 44288929-021

  6 - 44288395 - 021

تلفن پشتیبانی: 2 - 44288700 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 305
نمایش همه
علاقه مندی ها ()