فروشگاه تجهیزات - ساختار عملکردی دستگاه خمیر گیر ۱۸۰ کیلویی صنعت کار تهران:

برای این دستگاه کمپانی سازنده دو پارو طراحی کرده است. این دو پارو از دو جنس متفاوت و دو شکل مجزا ساخته شده اند، یکی از این پارو ها به شکل دو شاخه می باشد و جنس آن مطابق با جنس دیگ دستگاه یعنی استیل ۳۰۴ نگیر می باشد. پاروی دیگر سه شاخ می باشد و از جنس آلومینیوم پرداختی تولید شده است. فروش دستگاه خمیرگیر از طریق سایت انجام می گیرد. 

فروشگاه تجهیزات - موتور دستگاه خمیر گیر ۱۸۰ کیلویی صنعت کار تهران:

خمیر گیر صنعت کار تهران یک قلب تپنده ۳ اسب بخاری دارد. این موتور با برق سه فاز کار می کند. بنابراین برای فعالیت این دستگاه خمیرگیر حتما نیاز به منبع برق سه فاز می باشد. البته در نظر داشته باشید که به واسطه اینکه برق سه فاز در تمامی مکان ها قابل دسترسی نیست تولید کنندگان دقیقا همین مدل را با تمام ویژگی های آن متناسب با برق تک فاز یا همان منبع برق شهری تولید کرده‌ اند، بنابراین تمامی مکانها می‌ توانند از این مدل استفاده کنند و هیچ گونه محدودیتی برای استفاده از آن وجود ندارد.

فروشگاه تجهیزات - تجهیزات فنی دستگاه خمیر گیر ۱۸۰ کیلویی:

صنعت کار تهران در خصوص گاردون و شفت های مورد استفاده شده در این دستگاه باید گفت که جنسی از فولاد سیکا ۴۵ دارند، این فولاد بسیار با دوام و مقاوم می باشد. جنس دنده دستگاه خمیر گیر کمپانی صنعت کار تهران از دو جنس گوناگون تولید شده است، یکی از آنها از جنس فسفر و برنز و دیگری از چدن نشکن ۵۲ درجه سخت کاری شده تولید گردیده است. این جنس ها به هیچ عنوان دچار آلیاژ ها نخواهند شد. خرید خمیر گیر صنعت کار تهران را با کیفیت بالا انجام دهید.

فروشگاه تجهیزات - ظاهر دستگاه خمیر گیر ۱۸۰ کیلویی صنعت کار تهران:

ارتفاعی که این دستگاه خمیر گیر دارد ۱ متر و ۱۵ سانتی متر می باشد، در خصوص طول دستگاه باید گفت که دارای طولی معادل ۱ متر و ۴۵ سانتی متر می باشد. اگر بخواهیم اندازه عمق دیگه این دستگاه را عنوان کنیم می توانیم عدد ۴۳ سانتی متر را برای آن درج کنیم، در رابطه با قطر دهانه این دستگاه باید گفت که این دهانه ۹۲ سانتیمتر طول دارد.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 202
نمایش همه
علاقه مندی ها ()