فروش دستگاه سلفون کش در سایت تجهیزات :

در این مقاله می خواهیم در رابطه با دستگاه سلفون کش و خرید دستگاه سلفون کش توضیح دهیم. در خصوص موضوع دستگاه سلفون کش باید بگوییم که این دستگاه در واقع امر سلفون گیری روی کالا ها و محصولات مختلف را انجام می دهد، البته برای سلفون گیری روی مواد غذایی مانند سالاد و یا سبزیجات و حتی مواد پروتئینی نیز از آن استفاده می کنند. در نظر داشته باشید که امروزه این دستگاه در مشاغل گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد و در واقع با سرعت بخشیدن در امر سلفون گیری می‌ تواند بازدهی بسیار گسترده‌ای در آن مشاغل ایجاد نماید. توجه داشته باشید که موضوع سلفون گیری روی بسته بندی های گوناگون بسیار لازم و ضروری است. زیرا سلفون به سادگی می تواند بسته بندی های کارتونی را در برابر رطوبت، گرد و غبار و دیگر عوامل فیزیکی محافظت کند. چنانچه این فرایند به وسیله دست انجام شود مطمئن بازدهی کار به صورت چشمگیری کم خواهد شد. خصوصاً در مشاغلی که دارای تولیدات بالا هستند و نیاز به سرعت بالا در آن ها یک رکن اساسی می باشد. بنابراین افراد می توانند با انتخاب یکی از مدل های مختلف این دستگاه رونق کسب و کار خود را دوچندان کنند، البته این دستگاه مصارف جزئی نیز دارد در واقع از آن در مصارف خانگی و در اکثر مغازه ها نیز استفاده می شود. در خصوص مصارف خانگی باید گفت که به سادگی می‌توان روی بسته بندی مواد غذایی مانند سالاد و مواد پروتئینی از این دستگاه استفاده کرد و آن ها را تا مدت کوتاهی از کپک زدگی و آلودگی های محیطی مصون نگه داشت.

فروشگاه تجهیزات - کاربری و مصارف دستگاه سلفون کش دستی ۴۰ سانتی متری:

دستگاه سلفون کش دستی ۴۰ سانتی متری دستگاهی است که کاربری بسیار ساده ای دارد و همین کاربری ساده دستگاه باعث می شود تمامی افراد در رده‌های سنی پایین نیز به سادگی بتوانند از این دستگاه استفاده کنند. این دستگاه برای مصارف بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرد. خرید دستگاه بسته بندی از این مرکز به آسانی ممکن است.

 طول دوخت دستگاه سلفون کش دستی همانطور که در نام آن نیز درج شده است ۴۰ سانتی متر می باشد، بنابراین این سایز کاربر را قادر می سازد که بسته بندی هایی که طول ۴۰ سانتیمتر دارند را به سادگی بتوانند با این دستگاه سلفون کشی کنند.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 196
نمایش همه
علاقه مندی ها ()