استیل آلیاژی مقاوم تر از آهن است که جهت ساخت محصولات فلزی مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. از ترکیبات اصلی استیل می توان به عناصر کربن، کروم، نیکل، سیلیس و ... اشاره نمود. با تغییر درصد هر کدام از عناصر تشکیل دهندۀ این نوع آلیاژ استیل با خواص متفاوت تولید می شود. برش لیزر استیل با استفاده از دستگاه های سی ان سی به سهولت و در مدت زمان کوتاهی انجام می گیرد. ورق استیل دارای قابلیت انعطاف پذیری بالایی می باشد و به دلیل در ساخت محصولات متنوعی مورد استفاده قرار گرفته می شود و ارائه خدمات برش لیزر استیل توسط دستگاه های پیشرفته در مدت زمان اندک انجام می شود.

مرکز برش لیزر نیک مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های برش لیزر است که می توانند انواع ورق فلزی را متناسب با الگوهای طراحی شده در تعداد بالا برش دهند.

موارد مهم خدمات برش لیزر استیل

دقت، سرعت و ظرافت از جمله شاخص های اصلی هستند که هنگام دریافت خدمات برش لیزر استیل برای صنایع مختلف حائز اهمیت می باشد. استفاده از دستگاه های برش لیزر، کمک می کند که بتوان ورق های فلزی را با دقت و ظرافت بالایی برش دهند. تلفیق تکنولوژی های پیشرفته به صنایع مختلف کمک می کند که بتوانند روش های ساده تری را جهت ساخت محصولات فلزی به کار گیرند و بدین وسیله هزینه های ساخت کالاها را به میزان قابل توجهی کاهش دهند.

صرف هزینه برای انجام خدمات برش لیزر برنج و برش لیزر استیل توسط صنایع تولیدی کشور، می تواند سرعت و راندمان کاری را ارتقاء ببخشد. علاوه بر آنکه محصولات تولید شده از تنوع، کیفیت و ظرافت بالایی برخوردار خواهند بود. ضمن آنکه تولید کنندگان با افزایش تولید کالا، می توانند اقلام را با قیمت ارزان به فروش برسانند.  

گروه های صنعتی مختلف می توانند جهت تولید محصولات فلزی از خدمات برش لیزر استیل گروه برش لیزر نیک بهره مند گردند.

 برش لیزر نیک 

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 183
نمایش همه
علاقه مندی ها ()