صنایع متعددی در حال فعالیت هستند که محصولاتی بر پایۀ ورق آلیاژ برنج تولید نموده و به بازار عرضه می نمایند. از ویژگی های اصلی ورق برنج می توان به انعطاف پذیری و استحکام بالای آن اشاره نمود، علاوه بر آنکه دارای خواص فیزیکی متفاوتی است که در ساخت محصولات الکترونیکی نیز مورد استفاده قرار گرفته می شود. راه اندازی شرکت ها و مراکز ارائه دهندۀ  خدمات برش لیزر برنج به صاحبان کسب و کار کمک می کند که بتوانند همزمان تعداد زیادی از ورق های برنجی را مطابق با یک الگوریتم واحد با دقت بالا برش داده و بدین وسیله سرعت فرآیند تولید را نسبت به روش های سنتی بهبود ببخشند.

برش لیزر نیک یکی دیگر از مراکز پیشرفته در حوزۀ خدمات برش لیزر در تهران فعالیت خود را تأسیس نموده است. با تجهیز مجموعه به دستگاه های پیشرفته، به راحتی می توانند خدمات حکاکی و برش لیزر برنج نیز به صنایع مختلف ارائه دهند.  

قیمت ارائه خدمات برش لیزر برنج

جهت ساخت زیورآلات، لوازم دکوراتیو، تجهیزات روشنایی، وسایل آشپزخانه و ... از ورق های برنجی استفاده می شود. جهت ساخت محصولات، نیاز به برش ورق آلیاژ برنج مطابق با الگوی تعیین شده می باشد. در گذشته از اره فلزبر برای برش ورق های فولادی استفاده می نمودند و نیاز به استفاده از نیروی انسانی متعددی بود ولی با اختراع دستگاه های برش لیزر فلزات، توانسته اند موقعیت را نسبت به گذشته بهبود ببخشند.

به عبارتی راه اندازی مراکزی که مجهز به دستگاه های برش لیزر برنج هستند، می توانند در مدت زمان کوتاهی حجم زیادی از ورق های فلزی را در ابعاد و طرح های متنوع برش دهند. امروزه بیش از گذشته از دستگاه های برش لیزر فلزات جهت تولید محصولات فلزی استفاده می شود. بهره مندی از خدمات برش لیزر استیل و برش لیزر برنج به صنایع تولید کننده کمک می کند که بتوانند در مدت زمان اندک، می توانند میزان تولید محصولات را افزایش دهند و بدین وسیله قیمت تولید کالا کاهش پیدا می کند و صنایع تولید کننده می توانند سهم بزرگی از بازار در حوزۀ پخش کالاهای با کیفیت داشته باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفارش دهی حکاکی و برش لیزر برنج می توانید با کارشناسان فنی برش لیزر نیک تماس حاصل فرمائید تا هماهنگی های لازم به طور دقیق مشخص گردد. 

 برش لیزر نیک 

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 328
نمایش همه
علاقه مندی ها ()