جعبه سازی مبتنی بر فاکتورهای متعددی صورت می گیرد که این مقاله در راستای این موضوع مهم برای شما مخاطبین گرامی فراهم شده است. همانطور که می دانید جعبه سازی با ضخامت و طرح های متنوع صورت می گیرد که ارتباط مستقیم با نوع کاربری، وزن و ابعاد کالا دارد. هدف کلی از راه اندازی مراکز خدمات جعبه سازی ، حفظ و نگهداری از کالاها در برابر شرایط محیطی می باشد. به عبارتی صنایع مختلف جهت حمل و نقل و تحویل محصولات بدون آسیب دیدگی نیازمند به انتخاب روش مناسب بسته بندی هستند. جعبه سازی با مقوایی که گرماژ متفاوتی دارد، امکان ساخت کالای بسته بندی در طرح و ابعاد مختلف را متناسب با نیاز صنایع مختلف فراهم می کند.

توسط مجتمع چاپ و بسته بندی پویا نوین امکان سفارش جعبه سازی در طرح های آماده و یا سفارشی برای صنایع مختلف مهیا می باشد. بدین وسیله می توانند با در نظر گرفتن ابعاد و وزن اقلام، مناسب ترین طرح جعبه سازی را انجام دهند.

روش های مختلف جعبه سازی

از مقواهای مختلفی جهت جعبه سازی استفاده می شود که می توان به جعبه سازی با مقوای پشت طوسی، جعبه سازی با مقوای پشت سفید، جعبه سازی با مقوای ایندربورد، جعبه سازی با مقوای گلاسه و لمینتی اشاره نمود. بدین وسیله می توان متناسب با وزن و ابعاد اقلام مختلف، طرح های متنوعی را بر روی ورق های مقوایی پیاده سازی نمود و از آن بتوان برای جعبه سازی بهره برد. جعبه سازی نازک، متوسط و ضخیم سه دسته بندی اصلی است که صنایع مختلف متناسب با محصولاتی که تولید می کنند، می توانند جهت بسته بندی وسایل از آنها استفاده نمایند.

برای سفارش تولید جعبه مقوایی  در طرح های متنوع و شکیل می توانید از خدمات مجموعۀ بسته بندی پویا نوین بهره مند گردید و به صورت غیر حضوری نیز می توانید هماهنگی های لازم را در خصوص چاپ و جعبه سازی محصولات مواد غذایی، صنعتی و یا بهداشتی با قیمت ارزان انجام دهید. 

مجتمع چاپ و بسته بندی پویا نوین

آدرس : تهران ، بلوار آیت اله سعیدی ، سه راه آدران ، خیابان میهن ، میهن 2 ، پلاک 5

ایمیل: pouyaprinting@yahoo.com      

شماره تماس: 02156867000     فکس: 02156867600     همراه: 09123001056

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 330
نمایش همه
علاقه مندی ها ()